Przejdź do głównej treści
  • Xiaomi Pay

    Teraz płatności Xiaomi Pay dostępne również dla posiadaczy kart Visa

    Xiaomi Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas wycieczki rowerowej, Xiaomi Pay umożliwia szybkie i proste zakupy wyłącznie przy użyciu opaski lub zegarka.

    Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu!

    Mobilne płatności zbliżeniowe przy użyciu opaski Xiaomi, możliwe są po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki temu możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.

    Usługa Xiaomi Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych Visa oraz Mastercard® które są wydawane w Banku BPS. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w opasce Xiaomi, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.

    Dlaczego warto?

    • Łatwa aktywacja i szybkie potwierdzanie transakcji

    • Wygoda płacenia za zakupy Twoją opaską lub zegarkiem Xiaomi (nie musisz mieć przy sobie telefonu!)

    • Płatności opaską Xiaomi są bezpieczne – dane karty są poufne

    • Płatności zbliżeniowe bez konieczności dostępu do Internetu

    • Możliwość dodania do Xiaomi Pay kilku kart kredytowych lub / i debetowych

    Jak używać Mi Smart Band 6 LUB 7 NFC z kartami Visa lub Mastercard?

    • Pobierz aplikację Mi Fitness z App Store lub Google
    • Aktywuj swoje konto Mi [wybierz kraj]
    • Aktywuj Mi Smart Band 6 lub 7 NFC za pomocą aplikacji Mi Fitness
    • Wybierz Mi Smart Band 6 lub 7 NFC w sekcji “urządzenia”
    • Idź do zakładki “Karta Płatnicza” i wprowadź dane swojej karty Mastercard
    • Potwierdź autoryzację za pomocą kodu SMS
    • Korzystaj z szybkich, wygodnych i bezpiecznych płatności. zbliżeniowych za pomocą Mi Smart Band 6 lub 7 NFC oraz kart Visa i Mastercard.

    Jak dodać kartę Visa lub Mastercard® do Mi Smart Band 6 lub 7 NFC?

    Obraz przedstawia proces dodawania kart płatniczych do Xiaomi Pay w sześciu krokach. Widać sześć zrzutów ekranu z telefonu, gdzie pierwszy obraz pokazuje zakładkę Xiaomi Pay i posiada dopisek "1. Otwórz Zakładkę Xiaomi Pay w aplikacji". Drugi obraz przedstawia widok ekranu aplikacji z informacją o wprowadzeniu karty, zawiera dopisek "2. Wprowadź dane swojej karty Visa lub Mastercard. Trzeci zrzut ekranu pokazuje okienko z warunkami do zaakceptowania, po prawej stronie na dole znajduje się guzik akceptuj, obraz posiada dopisek" 3. Zaakceptuj warunki". Czwarty obraz pokazuje weryfikację za pomocą SMS z dopiskiem "Potwierdź autoryzację kodem SMS.Na Piątym obrazie widać kartę płatniczą z guzikiem zatwierdzenia na samym dole, obraz posiada dopisek " Przeczytaj wskazówki dotyczące płatności z Xiaomi Pay". Na ostatnim zrzucie ekranu widać kartę płatniczą oraz jej numer z dopiskiem "Zweryfikuj swoją kartę, aby dokończyć aktywację".

    Jak płacić Mi Smart Band 6 lub 7 z NFC?

    Obraz przedstawia proces 4 korków jak płacić za pomocą zegarków Mi Smart Band 6 lub 7 z NFC. Widać 4 obrazy zegarków z podpisami. Pierwszy zegarek ma wyświetloną godzinę oraz dopisek" Aktywuj tracker fitness naciskają przycisk dotykowy ekranu". Na drugim obrazku widać ten sam zegarek z białą kartą płatniczą z dopiskiem "Przesuń palcem w lewo, aby wybrać ekran NFC". Na trzecim obrazku widać zegarek z cyframi od 0 do 9, przy czym znajdują się w dwóch kolumnach. Pierwsza kolumna zawiera cyfry kolejno od góry 1, 3, 5, 7, 9, natomiast druga kolumna zawiera cyfry kolejno od góry 2,4,6,8,0. Dopisek do trzeciego obrazka to "Wprowadź PIN, jeśli jest wymagany". Na czwartym obrazie ponownie widać kartę płatniczą i jest dopisek " Płać Mastercard lub Visa z Mi Smart Band 6 lub 7 NFC".

    Przydatne informacje

    Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie Xiaomi Pay

    Usługa Xiaomi Pay chroni Twoje dane, wykorzystując przypisane do opaski/zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy płacisz. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Numer Twojej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Xiaomi. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.

    Usługa Xiaomi Pay chroni dane użytkownika. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w opasce/ zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.

    Gdzie można płacić Xiaomi Pay?

    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.
    Szukaj miejsc oznaczonych logo: Symbol płatności zbliżeniowych w postaci ręki trzymającej kartę płatniczą.

    Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

    Nie, wystarczy opaska lub zegarek z dodaną wcześniej kartą.

    Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić Xiaomi Pay?

    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

    Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

    Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

    Skontaktuj się z nami

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

     

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.