Przejdź do głównej treści

Visa Mobile to nowa, bardzo prosta i bezpieczna metoda płatności za zakupy w Internecie, która jest dostępna dla klientów Banku BPS, posiadających aktywną kartę Visa.

Dzięki Visa Mobile, podczas zakupów internetowych, nie ma potrzeby wpisywania danych karty takich jak jej numer, data ważności, kod CVV czy też imię i nazwisko posiadacza. Płacąc Visa Mobile wystarczy numer Twojego telefonu komórkowego.

Nad bezpieczeństwem całej transakcji czuwa Visa oraz Bank BPS.

Obraz reklamowy na którym widać po lewej stronie kobietę oraz widnieje slogan reklamowy o treści "na bazarku płacę VISA w internecie Visa Mobile". Po prawej stronie znajduje się logotyp marki Visa.

Co trzeba zrobić, aby zapłacić Visa Mobile za zakupy?

Krok 1
Pobierz aplikację Visa Mobile ze sklepu Google Play lub App Store na swój telefon.

Krok 2

Dodaj aktywną kartę płatniczą Visa, wydaną przez Bank BPS do portfela Visa Mobile w aplikacji mobilnej. System sam Cię poprowadzi podpowiadając kolejne działania. Podczas rejestracji trzeba podać dane karty a także adres e-mail i numeru telefonu. Na koniec, ustaw zabezpieczenie aplikacji (PIN lub biometria).

Krok 3

W sklepie internetowym wybierz Visa Mobile jako metodę płatności, a następnie wpisz we wskazanym polu swój numer telefonu. Potwierdź transakcję w aplikacji Visa Mobile i gotowe!

Wszystkie dane dotyczące płatności są zabezpieczone w systemach Visa. W aplikacji Visa Mobile znajdziesz również historię dokonanych z użyciem tej usługi transakcji oraz ich szczegóły.

Jak płacić Visa Mobile?

Film: VISA Mobile

Audiodeskrypcja:

  1. Intro
    Na ekranie pojawia się białe logo Visa Mobile. Tło jest ciemnoniebieskie i pozostaje takie przez cały film. Pojawia się napis „Płatności online, które da się lubić”.
  2. Wzmocnienie sloganów
    Na niebieskim tle pojawiają się kolejno po sobie napisy: „Masz już konto?”, „To proste!”
  3. Logotypy
    Pojawia się logotyp App Store oraz Google Play.
  4. 3 kroki do założenia konta
    Pojawia się slogan „Załóż konto w 3 krokach:” a pod nim 3 ikony i przynależne do nich podpisy. Pierwsza ikona to koperta z dopiskiem „Zarejestruj się i potwierdź swój adres e-mail”. Druga ikona to telefon z dopiskiem „dodaj i potwierdź swój numer telefonu. Trzecia ikona to karta płatnicza z dopiskiem „Ustaw zabezpieczenie i dodaj kartę płatniczą”.
  5. Krok pierwszy
    Na ekranie pojawia się napis „Krok pierwszy” oraz główny napis na środku „Wpisz swój adres e-mail”. Następnie wpisywany jest przykładowy adres e-mail. Pojawia się kolejny napis na środku „Utwórz hasło”, po czym wpisywane jest przykładowe hasło. Pojawia się kolejny napis „Potwierdź swój e-mail” i wpisywany jest przykładowy kod weryfikacyjny. Następnie pokazuje się duża ikona koperty z dopiskiem „E-mail zweryfikowany!”.
  6. Krok drugi
    Na środku pojawia się duży napis „Wprowadź numer telefonu” po czym poniżej wpisywany jest przykładowy numer telefonu. Następnie pojawia się kolejny duży napis na środku „Zweryfikuj swój numer” i na dole wpisywany jest przykładowy kod weryfikacyjny. Na koniec tego kroku pojawia się ikona telefonu z dopiskiem „Weryfikacja zakończona!”.
  7. Krok trzeci
    Na środku pojawia się duży napis „Ustaw PIN”, a poniżej wpisywany jest przykładowy PIN. Następnie pojawia się kolejny napis na środku „Ustaw logowanie biometryczne” z ikoną telefonu i odcisku palca. Po czym pojawia się kolejny napis „Dodaj kartę do Visa Mobile” z ikoną telefonu i karty płatniczej. Pojawia się napis „wprowadź dane ręcznie”, a poniżej wpisywany jest przykładowy numer karty.  Pojawia się napis „Zeskanuj kartę” wraz ikoną karty. Po czym widać kolejny napis „Zweryfikuj swoją kartę”.
  8. Konto aktywne
    Pojawia się plansza z gratulacjami i dużym napisem „Twoje konto Visa Mobile jest aktywne!”
  9. Zakończenie
    Pojawia się kobieta leżąca na kanapie z telefonem w dłoni, a następnie cała plansza zmienia się na kolor biały i pojawia się niebieskie logo marki Visa.

Dlaczego warto?

  • Najszybszy sposób na płatności internetowe

  • Wygoda płacenia - wystarczy tylko Twój numer telefonu

  • Najwyższe standardy bezpieczeństwa gwarantowane przez Visa

Przydatne informacje

Skontaktuj się z nami

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji. otwiera się w nowej karcie