Przejdź do głównej treści
  • Visa Mobile

    Nowa jakość płacenia w Internecie

    Visa Mobile to nowa, bardzo prosta i bezpieczna metoda płatności za zakupy w Internecie, która jest dostępna dla klientów Banku BPS, posiadających aktywną kartę Visa.

    Dzięki Visa Mobile, podczas zakupów internetowych, nie ma potrzeby wpisywania danych karty takich jak jej numer, data ważności, kod CVV czy też imię i nazwisko posiadacza. Płacąc Visa Mobile wystarczy numer Twojego telefonu komórkowego.

    Nad bezpieczeństwem całej transakcji czuwa Visa oraz Bank BPS.

    Obraz reklamowy na którym widać po lewej stronie kobietę oraz widnieje slogan reklamowy o treści "na bazarku płacę VISA w internecie Visa Mobile". Po prawej stronie znajduje się logotyp marki Visa.

    Co trzeba zrobić, aby zapłacić Visa Mobile za zakupy?

    Krok 1
    Pobierz aplikację Visa Mobile ze sklepu Google Play lub App Store na swój telefon.

    Krok 2

    Dodaj aktywną kartę płatniczą Visa, wydaną przez Bank BPS do portfela Visa Mobile w aplikacji mobilnej. System sam Cię poprowadzi podpowiadając kolejne działania. Podczas rejestracji trzeba podać dane karty a także adres e-mail i numeru telefonu. Na koniec, ustaw zabezpieczenie aplikacji (PIN lub biometria).

    Krok 3

    W sklepie internetowym wybierz Visa Mobile jako metodę płatności, a następnie wpisz we wskazanym polu swój numer telefonu. Potwierdź transakcję w aplikacji Visa Mobile i gotowe!

    Wszystkie dane dotyczące płatności są zabezpieczone w systemach Visa. W aplikacji Visa Mobile znajdziesz również historię dokonanych z użyciem tej usługi transakcji oraz ich szczegóły.

    Jak płacić Visa Mobile?

    Film: VISA Mobile

    Audiodeskrypcja:

    1. Intro
      Na ekranie pojawia się białe logo Visa Mobile. Tło jest ciemnoniebieskie i pozostaje takie przez cały film. Pojawia się napis „Płatności online, które da się lubić”.
    2. Wzmocnienie sloganów
      Na niebieskim tle pojawiają się kolejno po sobie napisy: „Masz już konto?”, „To proste!”
    3. Logotypy
      Pojawia się logotyp App Store oraz Google Play.
    4. 3 kroki do założenia konta
      Pojawia się slogan „Załóż konto w 3 krokach:” a pod nim 3 ikony i przynależne do nich podpisy. Pierwsza ikona to koperta z dopiskiem „Zarejestruj się i potwierdź swój adres e-mail”. Druga ikona to telefon z dopiskiem „dodaj i potwierdź swój numer telefonu. Trzecia ikona to karta płatnicza z dopiskiem „Ustaw zabezpieczenie i dodaj kartę płatniczą”.
    5. Krok pierwszy
      Na ekranie pojawia się napis „Krok pierwszy” oraz główny napis na środku „Wpisz swój adres e-mail”. Następnie wpisywany jest przykładowy adres e-mail. Pojawia się kolejny napis na środku „Utwórz hasło”, po czym wpisywane jest przykładowe hasło. Pojawia się kolejny napis „Potwierdź swój e-mail” i wpisywany jest przykładowy kod weryfikacyjny. Następnie pokazuje się duża ikona koperty z dopiskiem „E-mail zweryfikowany!”.
    6. Krok drugi
      Na środku pojawia się duży napis „Wprowadź numer telefonu” po czym poniżej wpisywany jest przykładowy numer telefonu. Następnie pojawia się kolejny duży napis na środku „Zweryfikuj swój numer” i na dole wpisywany jest przykładowy kod weryfikacyjny. Na koniec tego kroku pojawia się ikona telefonu z dopiskiem „Weryfikacja zakończona!”.
    7. Krok trzeci
      Na środku pojawia się duży napis „Ustaw PIN”, a poniżej wpisywany jest przykładowy PIN. Następnie pojawia się kolejny napis na środku „Ustaw logowanie biometryczne” z ikoną telefonu i odcisku palca. Po czym pojawia się kolejny napis „Dodaj kartę do Visa Mobile” z ikoną telefonu i karty płatniczej. Pojawia się napis „wprowadź dane ręcznie”, a poniżej wpisywany jest przykładowy numer karty.  Pojawia się napis „Zeskanuj kartę” wraz ikoną karty. Po czym widać kolejny napis „Zweryfikuj swoją kartę”.
    8. Konto aktywne
      Pojawia się plansza z gratulacjami i dużym napisem „Twoje konto Visa Mobile jest aktywne!”
    9. Zakończenie
      Pojawia się kobieta leżąca na kanapie z telefonem w dłoni, a następnie cała plansza zmienia się na kolor biały i pojawia się niebieskie logo marki Visa.

    Dlaczego warto?

    • Najszybszy sposób na płatności internetowe

    • Wygoda płacenia - wystarczy tylko Twój numer telefonu

    • Najwyższe standardy bezpieczeństwa gwarantowane przez Visa

    Przydatne informacje

    Najczęściej zadawane pytania

    Z jakimi kartami działa Visa Mobile?

    Usługa jest dostępna dla wszystkich kart Visa wydawanych w Zrzeszeniu

    Jak zacząć korzystać z Visa Mobile?

    1. Ściągnij na swój telefon aplikację Visa Mobile (dostępna zarówno w sklepie Apple jak i Google)
    2. Zarejestruj się w Visa Mobile (postępuj zgodnie z instrukcją w aplikacji)
    3. Dodaj kartę Visa wydaną w BPS lub dowolnym Banku Spółdzielczym (postępuj zgodnie z instrukcją w aplikacji)

    To wszystko! Twoja karta jest już gotowa do użycia w Visa Mobile.

    Jak płacić Visa Mobile?

    1. Podczas wyboru sposobu płatności za swoje zakupy internetowe, szukaj Visa Mobile
    2. Po wybraniu Visa Mobile jako sposobu płatności, podaj swój numer telefonu
    3. Autoryzuj transakcję w aplikacji Visa Mobile

    Gotowe! Historię transakcji Visa Mobile znajdziesz w aplikacji

    Dowiedz się o bezpieczeństwie Visa Mobile

    Bezpieczeństwo korzystania z Visa Mobile zgodnie z najwyższymi standardami zapewnia Visa. Dzięki tokenizacji, prawdziwe dane Twojej karty nie są przekazywane do sklepu.

    Gdzie mogę płacić Visa Mobile?

    Płatności Visa Mobile dostępne są w wybranych sklepach oraz u wybranych operatorów płatności internetowych. Lista cały czas się powiększa, szuka Visa Mobile w momencie finalizacji transakcji.

    Skontaktuj się z nami

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

     

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.