Skip to main content

Prosto. Bezpiecznie. To SwatchPAY!

SwatchPAY! to najprostszy sposób na dokonywanie bezpiecznych płatności bezdotykowych. Ruch nadgarstka sprawia, że Twój zegarek staje się mobilnym sposobem płatności, z którego możesz korzystać w dowolnym miejscu i czasie.

Bezpieczne płatności

Jak to działa? Podobnie jak karta płatnicza, tarcza zegarka posiada chip NFC. Zastępuje on dane karty unikalnymi identyfikatorami, sprawiając, że Twoje informacje dotyczące płatności są wyjątkowo bezpieczne.

Bezproblemowe płatności

Zostaw portfel w domu, wystarczy zegarek! SwatchPAY! nie korzysta z baterii zegarka, nie wymaga więc ładowania. Ponadto nasze zegarki są wodoodporne, możesz więc nosić je podczas aktywności w wodzie.

Aktywuj funkcję SwatchPAY! w swoim zegarku używając dedykowanej aplikacji

Krok 1

Pobierz aplikację SwatchPAY! i utwórz konto.
Wszystko odbywa się w aplikacji SwatchPAY!. Pobierz aplikację na smartfona, korzystając z poniższych linków, a następnie utwórz konto, aby rozpocząć.

Pobierz dla systemu iOS
Pobierz dla systemu ANDROID

Krok 2

Dodaj kartę płatniczą.
Po utworzeniu konta i zalogowaniu się pora na skonfigurowanie karty płatniczej! Zeskanuj kartę smartfonem lub wprowadź jej dane ręcznie.

Krok 3

Wybierz zegarek z funkcją SwatchPAY!
Przejrzyj listę zegarków i znajdź swój model, a następnie wybierz metodę aktywacji „AKTYWUJ SMARTFONEM”. To już prawie wszystko!

Krok 4

Połącz zegarek z telefonem.
Umieść zegarek za telefonem i skieruj go wierzchnią stroną ku górze. Delikatnie przytrzymaj telefon nad zegarkiem do momentu ich połączenia. Jeśli masz problemy, obejrzyj poniższy film.

SwatchPAY! dla systemu iOS
SwatchPAY! dla systemu ANDROID

Krok 5

Wykonaj instrukcje podane w aplikacji.
Po aktywowaniu karty w zegarku wykonaj polecenia związane z bankowym procesem uwierzytelniania.

Krok 6

Gotowe!
Możesz już płacić przy użyciu funkcji SwatchPAY!


Najczęściej zadawane pytania

Cookies

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ

Znajdziesz nas też tutaj
Znajdziesz nas też tutaj

Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 81, 00 - 844 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, o kapitale zakładowym w wysokości 455 625 241,00 zł w całości wpłaconym.