Przejdź do głównej treści

Prosto. Bezpiecznie. To SwatchPAY!

SwatchPAY! to najprostszy sposób na dokonywanie bezpiecznych płatności bezdotykowych. Ruch nadgarstka sprawia, że Twój zegarek staje się mobilnym sposobem płatności, z którego możesz korzystać w dowolnym miejscu i czasie.

Bezpieczne płatności

Jak to działa? Podobnie jak karta płatnicza, tarcza zegarka posiada chip NFC. Zastępuje on dane karty unikalnymi identyfikatorami, sprawiając, że Twoje informacje dotyczące płatności są wyjątkowo bezpieczne.

Bezproblemowe płatności

Zostaw portfel w domu, wystarczy zegarek! SwatchPAY! nie korzysta z baterii zegarka, nie wymaga więc ładowania. Ponadto nasze zegarki są wodoodporne, możesz więc nosić je podczas aktywności w wodzie.

Zdjęcie przedstawia zegarek z czarnym paskiem i białą tarczą oraz widocznymi trybikami wewnątrz zegarka. Na tarczy zegara widać cyfry.
Na obrazie widać zegarek z czarnym paskiem i białą tarczą. Na tarczy zegara nie ma widocznych cyfr, natomiast minuty i godziny są oznaczone kreskami.
Na obrazie widać zegarek z zieloną opaską oraz ciemnozieloną tarczą. Kreseczki na tarczy zegara określające minuty oraz godziny są w kolorze pomarańczowym.

Aktywuj funkcję SwatchPAY! w swoim zegarku używając dedykowanej aplikacji

Krok 1

Pobierz aplikację SwatchPAY! i utwórz konto.
Wszystko odbywa się w aplikacji SwatchPAY!. Pobierz aplikację na smartfona, korzystając z poniższych linków, a następnie utwórz konto, aby rozpocząć.

Pobierz dla systemu iOS
Pobierz dla systemu ANDROID

Krok 2

Dodaj kartę płatniczą.
Po utworzeniu konta i zalogowaniu się pora na skonfigurowanie karty płatniczej! Zeskanuj kartę smartfonem lub wprowadź jej dane ręcznie.

Krok 3

Wybierz zegarek z funkcją SwatchPAY!
Przejrzyj listę zegarków i znajdź swój model, a następnie wybierz metodę aktywacji „AKTYWUJ SMARTFONEM”. To już prawie wszystko!

Krok 4

Połącz zegarek z telefonem.
Umieść zegarek za telefonem i skieruj go wierzchnią stroną ku górze. Delikatnie przytrzymaj telefon nad zegarkiem do momentu ich połączenia. Jeśli masz problemy, obejrzyj poniższy film.

SwatchPAY! dla systemu iOS
SwatchPAY! dla systemu ANDROID

Krok 5

Wykonaj instrukcje podane w aplikacji.
Po aktywowaniu karty w zegarku wykonaj polecenia związane z bankowym procesem uwierzytelniania.

Krok 6

Gotowe!
Możesz już płacić przy użyciu funkcji SwatchPAY!


Na obrazie widać zegarek z granatową opaską i i pomarańczowymi krawędziami opaski. Tarcza jest koloru granatowego, lecz cyfry określające godziny są koloru pomarańczowego.
Na obrazku widać zegarek z ciemnoniebieską opaską oraz czarną tarczą z widocznymi trybikami wewnątrz zegarka. Godziny na tarczy zostały oznaczone kolorem srebrnym w postaci kreseczek.
Obraz przedstawia zegarek z jasnoniebieską opaską oraz czarną tarczą. Kolorem jasnoniebieskim zostały również oznaczone godziny w postaci kreseczek.

Najczęściej zadawane pytania

Jak zacząć korzystać z SwatchPAY!

  • Pobierz aplikację Wearonize na telefon z systemem Android lub iOS
  • W aplikacji Wearonize wybierz funkcję „dodaj kartę”
  • Wprowadź dane karty, zaakceptuj warunki korzystania z usługi
  • Potwierdź dodanie karty kodem SMS

Jak płacić zegarkiem z SwatchPAY!

Po prostu przyłóż zegarek do terminala płatniczego. Jeśli kwota transakcji wyniesie powyżej 100 zł – zatwierdzisz ją na terminalu, używając kodu PIN do swojej karty

Które karty mogę dodać do SwatchPAY!

Do SwatchPAY! Możesz dodać dowolną kartę wydaną przez Bank BPS, poza Naklejką zbliżeniową.

Gdzie można płacić SwatchPAY!

Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.
Szukaj miejsc oznaczonych logo: Symbol płatności zbliżeniowych w postaci ręki trzymającej kartę płatniczą.

Czy żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić SwatchPAY!

Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

Obecnie SwatchPAY! można powiązać tylko z jedną kartą.

Skontaktuj się z nami

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.