Karta niespersonalizowana to karta bez Twojego imienia i nazwiska. Wydamy Ci ją od ręki przy podpisaniu umowy o kartę (nie musisz więc czekać, jak przy standardowej karcie debetowej). Od razu możesz nią płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych, masz także łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS.
Po upływie ważności (maksymalnie 12 miesięcy) karta niespersonalizowana wznawiana jest jako imienna karta Visa Classic Debetowa.
Do Twojej niespersonalizowanej karty Visa otrzymasz bezpłatnie ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta.
Łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS
Możliwość dokonywania transakcji w Internecie
Możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty
0 zł za wydanie karty
Bezpłatne ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta, które chroni Twoją kartę, Twoją gotówkę i Twoje wydatki
Bezpieczeństwo środków na rachunku – każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem
Bezpłatne ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta obejmuje:
Ten pakiet dodajemy do Twojej karty automatycznie. Chroni Twoją kartę, Twoją gotówkę i Twoje wydatki.
Sprawdź zakres ubezpieczenia:
Aktywuj kartę w 3 prostych krokach:
Gotowe! Karty możesz już używać do płatności!
Kartę możesz aktywować także w oddziale naszego Banku.
Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.
W przypadku problemów z aktywowaniem karty skontaktuj się z Infolinią naszego Banku.
Usługa wpłat we wpłatomatach nie jest dostępna.
Jeśli zgubisz kartę lub podejrzewasz jej kradzież, zastrzeż ją jak najszybciej. Możesz to zrobić na kilka sposobów:
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.
Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec. Nie ryzykuj, że ktoś nieuprawniony skorzysta z Twojej tożsamości i np. weźmie pożyczkę, którą Ty później będziesz musiał spłacić. Dokumenty również możesz zastrzec w naszym Banku. Dowiedz się więcej.
Możesz ubiegać się o odszkodowanie z ubezpieczenia Pakiet Bezpieczna Karta kiedy:
Zobacz jak zgłosić szkodę: Formularz zgłoszenia szkody
Gdy dokonasz wypłaty gotówki lub płatności w punktach sprzedaży w dowolnej walucie unijnej innej niż waluta Twojego rachunku, otrzymasz wiadomość SMS z naszego banku. Poinformujemy Cię w niej o łącznych opłatach za przeliczenie waluty, wyrażonych jako wartość procentową naszej marży w stosunku do najbardziej aktualnego referencyjnego kursu wymiany euro ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny. Powyższą wiadomość będziemy wysyłać dla każdej waluty unijnej raz w miesiącu, po dokonaniu przez Ciebie pierwszej transakcji w danej walucie.
SPRAWDŹ jak aktywować dostęp do kanału Tele
W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ
Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 81, 00 - 844 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, o kapitale zakładowym w wysokości 455 625 241,00 zł w całości wpłaconym.