Przejdź do głównej treści

Szybkie, bezpieczne i wygodne transakcje

Dzięki partnerskiej współpracy pomiędzy Amazfit i Mastercard oraz wdrożeniu technologii NFC, Zepp Pay umożliwia powiązanie jednocześnie do ośmiu kart bankowych z Amazfit Balance, w celu dokonania płatności zbliżeniowej bezpośrednio z nadgarstka. Opcja płatności zbliżeniowych wymaga zabezpieczenie smartwatcha hasłem.

Twój smartwatch, Twoje centrum stylu życia

Twój smartwatch Amazfit jest już ważną częścią Twojego codziennego życia, dbając o Twoje zdrowie i aktywność.

Teraz, po dodaniu Zepp Pay, możesz przejąć kontrolę nad swoimi finansami, harmonogramem i dobrym samopoczuciem, a wszystko to za pomocą jednego urządzenia.

Zbalansowanie wszystkich ważnych aspektów życia jest możliwe dzięki najlepszemu smartwatchowi lifestyle'owemu - dzięki nowemu Amazfit Balance.

Jak korzystać z Zepp Pay?

Zanim zaczniesz.

W Zepp Health priorytetowo traktujemy Twoją prywatność i bezpieczeństwo.

Zanim więc będziesz mógł aktywować Zepp Pay, musisz najpierw włączyć funkcję Blokada Opaski na urządzeniu Amazfit Balance, która aktywuje się po zdjęciu smartwatcha z nadgarstka, dzięki temu zabezpieczysz dostęp do urządzenia i swoje transakcje, ustawiając hasło.

Aby to zrobić, otwórz aplikację Zepp i przejdź do: Profil > Moje urządzenia > Amazfit Balance > Ustawienia zegarka > Blokada i Hasło po zdjęciu

Najczęściej zadawane pytania

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ otwiera się w nowej karcie