Przejdź do głównej treści

Szybkie, bezpieczne i wygodne transakcje

Dzięki partnerskiej współpracy pomiędzy Amazfit i Mastercard oraz wdrożeniu technologii NFC, Zepp Pay umożliwia powiązanie jednocześnie do ośmiu kart bankowych z Amazfit Balance, w celu dokonania płatności zbliżeniowej bezpośrednio z nadgarstka. Opcja płatności zbliżeniowych wymaga zabezpieczenie smartwatcha hasłem.

Twój smartwatch, Twoje centrum stylu życia

Twój smartwatch Amazfit jest już ważną częścią Twojego codziennego życia, dbając o Twoje zdrowie i aktywność.

Teraz, po dodaniu Zepp Pay, możesz przejąć kontrolę nad swoimi finansami, harmonogramem i dobrym samopoczuciem, a wszystko to za pomocą jednego urządzenia.

Zbalansowanie wszystkich ważnych aspektów życia jest możliwe dzięki najlepszemu smartwatchowi lifestyle'owemu - dzięki nowemu Amazfit Balance.

Jak korzystać z Zepp Pay?

Zanim zaczniesz.

W Zepp Health priorytetowo traktujemy Twoją prywatność i bezpieczeństwo.

Zanim więc będziesz mógł aktywować Zepp Pay, musisz najpierw włączyć funkcję Blokada Opaski na urządzeniu Amazfit Balance, która aktywuje się po zdjęciu smartwatcha z nadgarstka, dzięki temu zabezpieczysz dostęp do urządzenia i swoje transakcje, ustawiając hasło.

Aby to zrobić, otwórz aplikację Zepp i przejdź do: Profil > Moje urządzenia > Amazfit Balance > Ustawienia zegarka > Blokada i Hasło po zdjęciu

Obraz przedstawia proces dodawania karty Mastercard do ZeppPay w zegarkach Amazfit w pięciu krokach. Pokazano pięć zrzutów ekranu na telefonach i każdy z nich posiada podpis. Pierwszy zrzut ekranu pokazuje funkcje Amazfit Balance (smartwatch), gdzie widnieje zielona ikona Zepp Pay z dopiskiem "Otwórz Zepp Pay w aplikacji Zepp". Drugi zrzut ekranu telefonu pokazuje widok karty płatniczej z czerwonym guzikiem "Add" to znaczy "dodaj". Dopisek pod tym zrzutem to "Dodaj swoją kartę Mastercard". Trzeci zrzut ekranu to okienko z polem do wpisania numeru karty, na dole znajduje się czerwony guzik, aby przejść dalej. Podpis do tego obrazu to "Wprowadź dane karty i zaakceptuj Regulamin." Czwarty obraz przedstawia zegarek z informacją o czekaniu i dopiskiem "Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby podłączyć i aktywować kartę.". Piąty i zarazem ostatni zrzut ekranu pokazuje widok karty i informacje o sukcesie dodania karty z dopiskiem "Twoja karta jest gotowa".
Obraz przedstawia instrukcję jak używać Zepp Pay na smartwatch'u Amazfit Balance w 3 krokach. Obraz składa się z trzech zrzutów ekranu zegarków. Na pierwszym obrazie zegarka widać kartę płatniczą z guzikiem na dole "Next" i dopiskiem "Uzyskaj dostęp do Zepp Pay wybierając z listy menu aplikacji, kart skrótów lub poprzez dwukrotne wciśnięcie koronki". Drugi obraz zegarka pokazuje również kartę płatniczą z guzikiem na dole "Enabling", zawiera dopisek "Wybierz i włącz swoją kartę płatniczą przed dokonaniem płatności". Na trzecim zegarku również widać tą samą kartę płatniczą z dopiskiem "Hold near reader to pay". Pod spodem znajduje się również dopisek "Przytrzymaj w pobliżu czytnika, aby dokonać płatności w ciągu 60 sekund".

Najczęściej zadawane pytania

Skontaktuj się z nami

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji. otwiera się w nowej karcie