Przejdź do głównej treści

Twoja firma osiąga roczne przychody powyżej 5 mln zł? Albo ma w Banku BPS zaangażowanie kredytowe powyżej 2 mln zł? Czas na profiKonto!
Sprawdź, jak korzystać z tańszych przelewów zewnętrznych i nie płacić za przelewy do US.

Dlaczego warto?

Bezpłatne otwarcie rachunku i bankowość internetowa

0 zł za przelewy do US w bankowości internetowej

0 zł za przelewy wewnętrzne w bankowości internetowej

0 zł za wydanie karty debetowej

Tańsze przelewy krajowe w bankowości internetowej w pakietach przelewów 150 lub 300 szt.

Tańsze przelewy SORBNET i Express ELIXIR w bankowości internetowej

Za co przedsiębiorcy cenią Bank BPS?

„Muszę mieć zawsze po drugiej stronie osobę, a nie instytucję. Od 10 lat współpracujemy z Bankiem BPS szeroko i z sukcesem. Korzystamy z kredytów inwestycyjnych, kredytów w rachunkach bieżących i operacyjnie z codziennej bankowości” – mówi Maciej Szpot, założyciel i prezes Grupy BFC, jeden z klientów naszego banku.

Poznaj historię partnerskich relacji Banku BPS i Grupy BFC, właściciela BoniFaCio Spa & Sport Resort!

„Z Bankiem BPS pracujemy od 2011 r. Korzystamy z rachunków powierniczych, kredytu inwestycyjnego, wspieramy się kredytem rewolwingowym i codziennym kredytem obrotowym. Cenię współpracę z Bankiem BPS ze względu na cechy pracowników: pracowitość i profesjonalizm.” – mówi Edward Leńczuk, Prezes PHU Orion, firmy deweloperskiej z Lublina, jeden z klientów naszego banku.

Za co przedsiębiorcy cenią Bank BPS? Poznaj historię partnerskich relacji Banku BPS i lubelskiej firmy Orion!

„Z Bankiem BPS pracujemy od samego początku. To w oparciu o kredyt z banku rozwinęliśmy sieć stacji benzynowych Pieprzyk. Korzystamy ze wszystkich usług bankowych i jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, jak bank wspiera nas w codziennym biznesie i nowych inicjatywach” – mówi Antoni Pieprzyk, założyciel Grupy Pieprzyk, jeden z klientów naszego banku.

Za co przedsiębiorcy cenią Bank BPS? Poznaj historię partnerskich relacji Banku BPS i Grupy Pieprzyk!

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ otwiera się w nowej karcie