Przejdź do głównej treści
  • Gwarancje Biznesmax Plus oraz Ekomax

    Gwarancje Biznesmax Plus oraz Ekomax

    Gwarancje z dotacją dla przedsiębiorstw innowacyjnych oraz realizujących przedsięwzięcia służące poprawie efektywności energetycznej przedsiębiorstw.

    Planujesz inwestycje o charakterze innowacyjnym, ekoinnowacyjnym lub służącym transformacji cyfrowej - zabezpiecz finansowanie gwarancją Biznesmax Plus. Chcesz poprawić efektywność energetyczną swojego przedsiębiorstwa- skorzystaj z gwarancji Ekomax.  Obie gwraancje dają możliwość uzyskania takze dopłaty do kapitalu, a w przypadku gwarancji Biznesmax Plus dla kredytu obrotowego otrzymasz dofinansowanie do odsetek.

    Dlaczego warto?

    Brak prowizji za udzielenie gwarancji

    Gwarancja zabezpiecza do 80% kwoty kapitału kredytu

    Możliwość otrzymania dopłaty do kapitału lub odsetek kredytu

    Maksymalna kwota gwarancji: równowartość w złotych 2,5 mln euro

    Przydatne informacje

    Kto może otrzymać finansowanie?

    Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, zgodnie z kryteriami przyjętymi przez Unię Europejską.

    Jakie kredyty mogą zostać objęte gwarancją Biznesmax Plus?

    Kredyty inwestycyjne  - do 20 lat (regionalna pomoc inwestycyjna), do 10 lat (pomoc de minimis).

    Kredyty obrotowe - do 63 miesięcy - (pomoc de minimis).

    Jakie kredyty mogą zostać objęte gwarancją Ekomax?

    Kredyty inwestycyjne  - do 20 lat (regionalna pomoc inwestycyjna), do 10 lat (pomoc de minimis).

    Jaka jest dopłata dla gwarancji Biznesmax Plus?

    Dopłata do kapitału w formule pomocy regionalnej lub pomocy de minimis = 10 % lub 20 % w zależności od rodzaju inwestycji.

    Jaka jest dopłata dla gwarancji Ekomax?

    Dopłata do kapitału w formule pomocy regionalnej lub pomocy de minimis - 20 %.

    Dowiedz się więcej na temat gwarancji Biznesmax Plus i Ekomax

    Wszystkie inforormacje na temat gwarancji Biznesmax Plus i Ekomax znajdziesz na stronach BGK. Dla gwarancji Biznesmax Plus oraz dla gwarancji Ekomax

    Możesz też zapytać pracownika w oddziale Banku BPS.

    Skontaktuj się z nami

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)

     

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.