Przejdź do głównej treści
  • Terminal płatniczy POS

    Terminal płatniczy POS

    Płatności bezgotówkowe w Twojej firmie

    Prowadzisz w swojej firmie obsługę Klientów, którzy często płacą gotówką? Najwyższy czas wprowadzić firmę na nowoczesne tory! Zacznij korzystać z terminalu płatniczego do obsługi płatności bezgotówkowych. Niech Twoi Klienci płacą szybko i wygodnie za pomocą kart, także zbliżeniowych.

    Zamów terminal płatniczy POS w Banku BPS.

    Korzystając z terminala płatniczego zyskujesz bezpieczeństwo i oszczędzasz czas – pieniądze od Klientów trafiają prosto na firmowe konto, nie musisz zanosić ich do banku.

    Dlaczego warto?

    Finanse Twojej firmy w jednym miejscu – konto bankowe, obsługa płatności – w jednym banku

    Pozytywny wizerunek firmy – Klienci odbierają firmę, która przyjmuje płatności kartowe, jako przyjazną i nowoczesną

    Zwiększone przychody – Klienci płacący kartą mogą kupić więcej, nie są ograniczeni gotówką w portfelu

    Szybkie rozliczenie transakcji – pieniądze z płatności przyjętych na terminalu są na Twoim firmowym koncie już następnego dnia roboczego

    Przydatne informacje

    Skontaktuj się z nami

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

     

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.