Przejdź do głównej treści
  • Polska Bezgotówkowa

    Polska Bezgotówkowa

    Terminale płatnicze za darmo

    Prowadzisz firmę, w której Klienci cały czas płacą gotówką? Ostatnio dopytują o możliwość płatności kartą? Program Polska Bezgotówkowa jest właśnie dla Ciebie! Możesz otrzymać nawet 3 terminale płatnicze bez opłat w ciągu 12 miesięcy.

    Wszystkie szczegóły poznasz w oddziale naszego Banku!

    Dlaczego warto?

    Bezpieczeństwo i oszczędność czasu – pieniądze od Klientów trafiają od razu na konto Twojej firmy, nie musisz zanosić gotówki do banku

    Pozytywny wizerunek firmy – Klienci odbierają firmę, która przyjmuje płatności kartowe, jako przyjazną i nowoczesną

    Zwiększone przychody – Klienci płacący kartą mogą kupić więcej, nie są ograniczeni gotówką w portfelu

    0 zł za instalację terminala

    W okresie 12 miesięcy 0 zł za dzierżawę terminala i 0 zł za procesowanie transakcji (do wartości 100 tys. zł)

    Przydatne informacje

    Jakie firmy mogą przystąpić do programu Polska Bezgotówkowa?

    Program skierowany jest do przedsiębiorców, którzy:

    • nie przyjmowali płatności bezgotówkowych w ciągu ostatnich 12 miesięcy
    • nie są operatorami automatów vendingowych i innych terminali samoobsługowych (biletomaty, parkomaty, bankomaty, itp.)
    • prowadzą sieci handlowo-usługowe, które obejmują mniej niż 5 placówek lub działają w ramach franczyz obejmujących nie więcej niż 5 placówek
    • zobowiążą się do oznakowania swojej placówki handlowo-usługowej naklejkami z logo organizacji płatniczych oraz logo Polska Bezgotówkowa
    • zobowiążą się, że nie będą stosować opłat surcharge (dodatkowe opłaty od Klientów płacących kartami)
    Jakie są warunki uczestnictwa w programie Polska Bezgotówkowa?
    • do Programu można przystąpić tylko jeden raz w trakcie jego trwania
    • można otrzymać do 3 terminali do obsługi płatności bezgotówkowych

    Skontaktuj się z nami

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

     

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.