Przejdź do głównej treści

Prowadzisz firmę, w której Klienci cały czas płacą gotówką? Ostatnio dopytują o możliwość płatności kartą? Program Polska Bezgotówkowa jest właśnie dla Ciebie! Możesz otrzymać nawet 3 terminale płatnicze bez opłat w ciągu 12 miesięcy.

Wszystkie szczegóły poznasz w oddziale naszego Banku!

Dlaczego warto?

Bezpieczeństwo i oszczędność czasu – pieniądze od Klientów trafiają od razu na konto Twojej firmy, nie musisz zanosić gotówki do banku

Pozytywny wizerunek firmy – Klienci odbierają firmę, która przyjmuje płatności kartowe, jako przyjazną i nowoczesną

Zwiększone przychody – Klienci płacący kartą mogą kupić więcej, nie są ograniczeni gotówką w portfelu

0 zł za instalację terminala

W okresie 12 miesięcy 0 zł za dzierżawę terminala i 0 zł za procesowanie transakcji (do wartości 100 tys. zł)

Przydatne informacje

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ otwiera się w nowej karcie