Skip to main content
  • Polska Bezgotówkowa

    Polska Bezgotówkowa

    Terminale płatnicze za darmo

    Prowadzisz firmę, w której Klienci cały czas płacą gotówką? Ostatnio dopytują o możliwość płatności kartą? Program Polska Bezgotówkowa jest właśnie dla Ciebie! Możesz otrzymać nawet 3 terminale płatnicze bez opłat w ciągu 12 miesięcy.

    Wszystkie szczegóły poznasz w oddziale naszego Banku!

    Dlaczego warto?

    Bezpieczeństwo i oszczędność czasu – pieniądze od Klientów trafiają od razu na konto Twojej firmy, nie musisz zanosić gotówki do banku

    Pozytywny wizerunek firmy – Klienci odbierają firmę, która przyjmuje płatności kartowe, jako przyjazną i nowoczesną

    Zwiększone przychody – Klienci płacący kartą mogą kupić więcej, nie są ograniczeni gotówką w portfelu

    0 zł za instalację terminala

    W okresie 12 miesięcy 0 zł za dzierżawę terminala i 0 zł za procesowanie transakcji (do wartości 100 tys. zł)

    Przydatne informacje

    Jakie firmy mogą przystąpić do programu Polska Bezgotówkowa?

    Program skierowany jest do przedsiębiorców, którzy:

    • nie przyjmowali płatności bezgotówkowych w ciągu ostatnich 12 miesięcy
    • nie są operatorami automatów vendingowych i innych terminali samoobsługowych (biletomaty, parkomaty, bankomaty, itp.)
    • prowadzą sieci handlowo-usługowe, które obejmują mniej niż 5 placówek lub działają w ramach franczyz obejmujących nie więcej niż 5 placówek
    • zobowiążą się do oznakowania swojej placówki handlowo-usługowej naklejkami z logo organizacji płatniczych oraz logo Polska Bezgotówkowa
    • zobowiążą się, że nie będą stosować opłat surcharge (dodatkowe opłaty od Klientów płacących kartami)
    Jakie są warunki uczestnictwa w programie Polska Bezgotówkowa?
    • do Programu można przystąpić tylko jeden raz w trakcie jego trwania
    • można otrzymać do 3 terminali do obsługi płatności bezgotówkowych
    Cookies

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

    SPRAWDŹ jak aktywować dostęp do kanału Tele

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ

    Znajdziesz nas też tutaj
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 81, 00 - 844 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, o kapitale zakładowym w wysokości 455 625 241,00 zł w całości wpłaconym.