Przejdź do głównej treści

Karta kredytowa Visa Business Gold to nowoczesny, wygodny i bezpieczny sposób dokonywania codziennych płatności w Twojej firmie. W wielu przypadkach karta kredytowa jest niezbędna, by dokonać rezerwacji usługi, np. hotelowej, czy wynajmu samochodu.

To jednak nie wszystko – karta kredytowa, jak mówi sama nazwa – to przyznany Twojej firmie limit kredytowy. W ten sposób zwiększasz płynność finansową. Za zakupy płacisz pieniędzmi banku, a jeśli spłacasz kartę w odpowiednim czasie, kredyt ten będzie darmowy. Na spłatę zadłużenia na karcie masz nawet 56 dni bez odsetek.

Kartą kredytową Visa Business Gold możesz płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych, a dzięki płatnościom mobilnym teraz możesz mieć kartę także w Twoim telefonie.

Aby dokonać płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł, wystarczy zbliżyć kartę do czytnika.

Do Twojej karty Visa Business Gold otrzymasz bezpłatnie ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta.

Dlaczego warto?

Możliwość bezpłatnego użytkowania karty, pod warunkiem aktywnego z niej korzystania

Limit kredytowy do 100 000 zł

Darmowy kredyt – dla transakcji bezgotówkowych, na spłatę zadłużenia masz nawet 56 dni bez odsetek

Bezpłatna usługa automatycznej spłaty zadłużenia karty

Możliwość wydania dowolnej liczby kart z limitami indywidualnymi dla każdej karty  

Możliwość przeniesienia karty kredytowej z innego banku

Przydatne informacje

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ otwiera się w nowej karcie