• Gwarancje bankowe

    Gwarancje bankowe

    Zabezpieczenie płatności dla Twojej firmy

    Gwarancja bankowa jest jednostronnym zobowiązaniem Banku do zapłacenia określonej w gwarancji kwoty, w przypadku gdyby Klient Banku nie wywiązał się ze swojego zobowiązania.

    W Banku BPS możesz skorzystać z kilku rodzajów gwarancji. Jeśli Twoja firma chce wzmocnić swoją pozycję w negocjacjach z kontrahentem – sprawdź jakie gwarancje bankowe możesz wybrać do zabezpieczenia płatności.

    Dlaczego warto?

    Zabezpieczenie płatności

    Eliminacja potrzeby angażowania środków własnych w zabezpieczenie transakcji

    Elastyczność i różnorodność – wiele rodzajów gwarancji zabezpieczających interesy partnerów umów

    Wzmocnienie pozycji i wiarygodności firmy

    Szansa na zbudowanie lepszych relacji z partnerami

    Przydatne informacje

    Rodzaje gwarancji
    • gwarancja przetargowa (wadialna)
    • gwarancja zwrotu zaliczki
    • gwarancja należytego wykonania umowy
    • gwarancja spłaty kredytu
    • gwarancja terminowej zapłaty za zakupione towary/usługi
    • gwarancja zapłaty rat leasingowych
    • gwarancja akcyzowa
    • gwarancja zabezpieczająca zapłatę długu celnego
    • gwarancja zabezpieczająca wypłatę nagród osobom wypłacającym w ramach loterii
    • gwarancja potwierdzająca posiadanie sytuacji finansowej zapewniającej podjęcie i prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego
    • gwarancja stanowiąca kaucję gwarancyjną zabezpieczającą kwoty podatku lub zaległości podatkowych w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa
    • gwarancja zwrotu zaliczki z PROW 2014-2020 oraz w zakresie realizacji mechanizmów Wspólnej Polityki Rolnej

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

    SPRAWDŹ jak aktywować dostęp do kanału Tele

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ

    Znajdziesz nas też tutaj
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 81, 00 - 844 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, o kapitale zakładowym w wysokości 455 625 241,00 zł w całości wpłaconym.