Przejdź do głównej treści
  • Gwarancje bankowe

    Gwarancje bankowe

    Zabezpieczenie płatności dla Twojej firmy

    Gwarancja bankowa jest jednostronnym zobowiązaniem Banku do zapłacenia określonej w gwarancji kwoty, w przypadku gdyby Klient Banku nie wywiązał się ze swojego zobowiązania.

    W Banku BPS możesz skorzystać z kilku rodzajów gwarancji. Jeśli Twoja firma chce wzmocnić swoją pozycję w negocjacjach z kontrahentem – sprawdź jakie gwarancje bankowe możesz wybrać do zabezpieczenia płatności.

    Dlaczego warto?

    Zabezpieczenie płatności

    Eliminacja potrzeby angażowania środków własnych w zabezpieczenie transakcji

    Elastyczność i różnorodność – wiele rodzajów gwarancji zabezpieczających interesy partnerów umów

    Wzmocnienie pozycji i wiarygodności firmy

    Szansa na zbudowanie lepszych relacji z partnerami

    Przydatne informacje

    Rodzaje gwarancji
    • gwarancja przetargowa (wadialna)
    • gwarancja zwrotu zaliczki
    • gwarancja należytego wykonania umowy
    • gwarancja spłaty kredytu
    • gwarancja terminowej zapłaty za zakupione towary/usługi
    • gwarancja zapłaty rat leasingowych
    • gwarancja akcyzowa
    • gwarancja zabezpieczająca zapłatę długu celnego
    • gwarancja zabezpieczająca wypłatę nagród osobom wypłacającym w ramach loterii
    • gwarancja potwierdzająca posiadanie sytuacji finansowej zapewniającej podjęcie i prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego
    • gwarancja stanowiąca kaucję gwarancyjną zabezpieczającą kwoty podatku lub zaległości podatkowych w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa
    • gwarancja zwrotu zaliczki z PROW 2014-2020 oraz w zakresie realizacji mechanizmów Wspólnej Polityki Rolnej

    Skontaktuj się z nami

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)

     

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.