Zmieniamy się, aby każdy mógł swobodnie korzystać z naszych usług
W Banku BPS wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego burzymy bariery i stajemy się bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami.
Chcemy, aby każdy klient mógł swobodnie i komfortowo korzystać z naszej oferty. Stopniowo wdrażamy rozwiązania, które ułatwią osobom z niepełnosprawnościami codzienny kontakt z naszym bankiem – zarówno w placówkach, jak i online.
Zmiany te są zgodne z naszymi wartościami: doskonaleniem, praktycznością i otwartością.
Najważniejsze zmiany poprawiające naszą dostępność
Dokumenty
Nasze dokumenty będą przygotowywane tak, aby każdy mógł z nich wygodnie korzystać:
napisane prostym językiem
dostosowane do poziomu zrozumiałości B2
przystosowane do odczytu przez czytniki ekranu i inne urządzenia wspomagające
Oddziały
W naszych oddziałach znajdą się urządzenia, które ułatwią korzystanie z usług bankowych osobom z niepełnosprawnościami, m.in.:
pętle indukcyjne
lupy
ramki do podpisów
Pracownicy
Nasi pracownicy zostaną przeszkoleni, aby mogli właściwie wspierać klientów ze szczególnymi potrzebami
Bankowość elektroniczna i strona internetowa
Nasza bankowość elektroniczna i strona internetowowa będą dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami:
zgodne z wytycznymi WCAG (Web Content Accessibility Guidelines)
kompatybilne z czytnikami ekranu i innymi technologiami wspomagającymi
Zmiany będą sukcesywnie wprowadzane od 28 czerwca 2025 r., czyli od wejścia w życie tzw. Ustawy o dostępności.
Dostępność to dla nas konkretne działania: zrozumiałe umowy, czytelna bankowość elektroniczna i strona internetowa, udogodnienia w placówkach. Wszystko po to, by każdy mógł korzystać z bankowości bez przeszkód.
Skontaktuj się z nami
Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu
801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
(+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
Zastrzeżenia kart dla Klientów
801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
(+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
(+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.