1 czerwca 2023 roku wprowadzamy zmiany w Taryfie opłat i prowizji bankowych Banku BPS S.A. dla Klientów instytucjonalnych (Taryfa).
Co zostało zmienione w Taryfie
Podwyższamy opłaty:
- za prowadzenie rachunków bieżących, pomocniczych i pakietów, w których rachunki te są oferowane,
- za przelewy w systemie SORBNET,
- za użytkowanie karty debetowej,
- za sprawdzenie kartą debetową lub kredytową salda w bankomatach,
- za rejestrację/zmianę/odwołanie zlecenia stałego w placówce banku,
- za wydanie zaświadczenia potwierdzającego posiadanie rachunku/wysokość salda/obroty,
- za wydanie opinii o Kliencie Banku (na wniosek Klienta),
- za wydanie informacji o stanie środków na rachunkach bankowych firmom audytorskim, badającym bilans (biegłym rewidentom), na podstawie upoważnienia wydanego przez posiadacza rachunku.
Wprowadzamy:
- opłatę za zmianę warunków umowy, w tym ustalenie/odnowienie indywidualnych warunków cenowych,
- prowizję od kwoty wpłacanego bilonu w kasie, w tym w formie zamkniętej lub w formie wpłat do wrzutni.
Prosimy o zapoznanie się ze szczegółami zmian.
Dlaczego przekazujemy informację o zmianach
O zmianach informujemy stosownie do postanowień par. 119 Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków dla klientów instytucjonalnych. W przypadku nieakceptowania zmian mają Państwo prawo do wypowiedzenia umowy rachunku w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszej informacji. W przypadku niezłożenia wypowiedzenia w tym terminie, zmiany obowiązują od dnia następującego po upływie ww. 14-dniowego terminu.