Przejdź do głównej treści

Obsługa Klientów w Oddziałach na czas epidemii

Data publikacji:

W trosce o zdrowie Państwa oraz Pracowników Banku zmieniamy sposób obsługi Klientów w naszych Oddziałach zgodnie z poniższymi zasadami:

  • Oddziały obsługują Klientów w godzinach 11:00 - 14:00,
  • w godzinach od 11.00 do 12.00 obsługiwane są tylko osoby powyżej 65. roku życia. W tym czasie nie są obsługiwani pozostali Klienci,
  • od 6 kwietnia 2020 r. czynności bankowe będziemy realizować po telefonicznym uzgodnieniu daty i godziny wizyty w Oddziale. Wizytę należy umówić dzwoniąc na numer telefonu podany przy adresie każdego Oddziału.

Bez wcześniejszego umawiania wizyty, realizowane będą:

  • wpłaty i wypłaty gotówkowe (powyżej 20 000 zł konieczna jest wcześniejsza awizacja wypłaty),
  • polecenia przelewu.

Wewnątrz Oddziału może przebywać ograniczona liczba Klientów w zależności od liczby stanowisk obsługi w danej placówce. W przypadku wizyty w Oddziale prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości 2 metrów od pozostałych Klientów.

Zachęcamy do ograniczenia wizyty w Oddziałach, a w razie konieczności kontaktu z Bankiem, do skorzystania w pierwszej kolejności z adresu e-mail: kontakt@bankbps.pl.

Rekomendujemy:

  • wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem bankowości internetowej i aplikacji mobilnej,
  • realizowanie płatności telefonem lub kartą – optymalnie z wykorzystaniem płatności zbliżeniowych.