W trosce o zdrowie Państwa oraz Pracowników Banku zmieniamy sposób obsługi Klientów w naszych Oddziałach zgodnie z poniższymi zasadami:
- Oddziały obsługują Klientów w godzinach 11:00 - 14:00,
- w godzinach od 11.00 do 12.00 obsługiwane są tylko osoby powyżej 65. roku życia. W tym czasie nie są obsługiwani pozostali Klienci,
- od 6 kwietnia 2020 r. czynności bankowe będziemy realizować po telefonicznym uzgodnieniu daty i godziny wizyty w Oddziale. Wizytę należy umówić dzwoniąc na numer telefonu podany przy adresie każdego Oddziału.
Bez wcześniejszego umawiania wizyty, realizowane będą:
- wpłaty i wypłaty gotówkowe (powyżej 20 000 zł konieczna jest wcześniejsza awizacja wypłaty),
- polecenia przelewu.
Wewnątrz Oddziału może przebywać ograniczona liczba Klientów w zależności od liczby stanowisk obsługi w danej placówce. W przypadku wizyty w Oddziale prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości 2 metrów od pozostałych Klientów.
Zachęcamy do ograniczenia wizyty w Oddziałach, a w razie konieczności kontaktu z Bankiem, do skorzystania w pierwszej kolejności z adresu e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Rekomendujemy:
- wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem bankowości internetowej i aplikacji mobilnej,
- realizowanie płatności telefonem lub kartą – optymalnie z wykorzystaniem płatności zbliżeniowych.