Skip to main content
  • Aktualności
  • Intensywna reklamowa wiosna Banków Spółdzielczych Grupy BPS i Banku BPS

Intensywna reklamowa wiosna Banków Spółdzielczych Grupy BPS i Banku BPS

07-03-2024

Banki Spółdzielcze Grupy BPS i Bank BPS rozpoczęły marzec mocną obecnością reklamową w mediach, z telewizją jako kanałem wiodącym. Spoty promujące ofertę kredytową i sponsoring w programie MasterChef Nastolatki to kontynuacja działań wizerunkowych pod hasłem „Łączy nas więcej niż nam się wydaje”.

Na ten rok zaplanowaliśmy naprawdę intensywną obecność w telewizji. W pierwszym etapie postawiliśmy na wzmacnianie wizerunku Banków Spółdzielczych, a teraz przechodzimy do reklamy produktowej. W ramach konceptu kreatywnego „Łączy nas więcej, niż nam się wydaje”, nasi klienci i pracownicy odpowiadają na pytania naszego ambasadora, Tomka Jakubiaka o swoje codzienne wybory i działania. Jedni i drudzy lubią gotować, kupować, remontować, podróżować… A sprawy finansowe załatwiają po sąsiedzku, bo tak jest wygodnie – mówi Robert Szymański, dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS.

Nowe spoty Banków Spółdzielczych Grupy BPS i Banku BPS można od początku marca oglądać w telewizji (zarówno główne, jak i tematyczne kanały Polsatu, TVN i TVP), a także w Internecie, w tym w serwisach VOD. Jeden spot promuje Loterię Spłacamy Twój kredyt [https://youtu.be/HsK8hKo81Hw], drugi natomiast szeroką ofertę kredytową Grupy BPS [https://youtu.be/MC2HIKF8Ckc]. Możliwość skorzystania z kredytu podkreślają też bilbordy sponsorskie 8 sek., które pojawią się przed wybranymi programami telewizyjnymi o dużej oglądalności.

Kontynuujemy również współpracę z programem MasterChef, z którym łączy nas osoba Tomka Jakubiaka. Tym razem zaangażowaliśmy się w młodzieżową edycję programu, czyli MasterChef Nastolatki, w którym jesteśmy sponsorami nagród finansowych dla uczestników. Obok standardowego bilbordu sponsorskiego, zdecydowaliśmy się także na lokowanie produktu: w jednym z kwietniowych odcinków młodzież będzie robiła zakupy na targu; zapłaci za nie kartami przedpłaconymi Mastercard. Te karty, z nowym, bardzo ciekawym, wizerunkiem, właśnie trafiają do oferty Banków Spółdzielczych – dodaje Robert Szymański.

Program MasterChef Nastolatki emitowany jest na antenie TVN w niedzielne wieczory o godz. 20.00, począwszy od 3 marca, aż do 28 kwietnia. Bilbordy sponsorskie w programie MasterChef Nastolatki promują ofertę kart dla młodych w Bankach Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS.

Za produkcję spotów reklamowych i bilbordów sponsorskich odpowiada agencja reklamowa Eskadra, która jest główną agencją kreatywną Banku BPS. Media zaplanował i zakupił Wavemaker.

Cookies
Znajdziesz nas też tutaj
Znajdziesz nas też tutaj

Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 81, 00 - 844 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, o kapitale zakładowym w wysokości 455 625 241,00 zł w całości wpłaconym.