Przejdź do głównej treści

Prośba o przelew BLIK dostępna w Banku BPS i w Bankach Spółdzielczych Grupy BPS

08-12-2025

Bank BPS i Banki Spółdzielcze Grupy BPS wprowadzają nowe ułatwienie dla klientów w codziennych rozliczeniach ze znajomymi lub rodziną – Prośbę o przelew BLIK. Dzięki temu rozwiązaniu sprawnie można podzielić się kosztami przy wspólnym wyjściu lub podczas zrzutki na prezent.

 Na zdjęciu jest telefon, na którym widać możliwość skorzystania z usługi BLIK

Prośbę o przelew BLIK użytkownik wysyła na numer telefonu w aplikacji bankowej, wybierając ikonę BLIK. Odbiorca ma 72 godziny, by ją zaakceptować w swojej bankowości mobilnej. Wystarczy jedno kliknięcie, aby środki natychmiast znalazły się na rachunku.

Prośba o przelew BLIK umożliwia:

  • szybkie i bezpieczne rozliczenia w codziennych sytuacjach pomiędzy użytkownikami BLIKA,
  • kontrolę nad tym, kto może wysyłać prośby dzięki możliwości blokowania ich od wszystkich lub wybranych numerów,
  • realizację transakcji w czasie rzeczywistym, po akceptacji odbiorcy.

Warunkiem jest, aby bank odbiorcy udostępniał tę funkcję w swojej aplikacji mobilnej.

W Zrzeszeniu BPS Prośba o przelew BLIK to kolejne rozwiązane przygotowane do wdrożenia we wszystkich
307 Bankach Spółdzielczych.

Klienci Banku BPS mogą już korzystać z usługi Prośba o przelew BLIK w aplikacji mobilnej BPS Mobile. Banki Spółdzielcze Zrzeszenia BPS sukcesywnie wdrażają tę funkcjonalność dla swoich klientów. Dzięki nowej usłudze klienci zyskują większą wygodę i prostotę w korzystaniu z bankowości mobilnej. Jest to kolejny krok w rozwoju usług BLIK w naszym Zrzeszeniu. W ten sposób wzmacniamy rolę aplikacji mobilnej jako głównego narzędzia bankowości. Nie zatrzymujemy się – analizujemy kolejne możliwości rozbudowy usług BLIK, aby w przyszłości zaoferować w Zrzeszeniu BPS jeszcze więcej nowoczesnych rozwiązań – mówi Magdalena Adamczyk, Dyrektor Departamentu Klienta Indywidualnego w Banku BPS.

Więcej na temat usługi Prośba o przelew BLIK znaleźć można na stronie Banku BPS