Przejdź do głównej treści

1,2 mln kontaktów z reklamą Grupy BPS na urządzeniach Paczkomat InPost

30-06-2025

Reklamy Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS znalazły się w kwietniu na 303 urządzeniach Paczkomat InPost w różnych częściach Polski. Akcja była kontynuowana w maju na 119 urządzeniach. W tym czasie użytkownicy odebrali prawie 1,2 mln paczek, co oznacza 1,2 mln kontaktów z logo Grupy BPS i reklamą akcji promocyjnej Kumulacja korzyści z kartą Mastercard.

Do akcji wybrane zostały urządzenia w miejscach z dużym natężeniem ruchu takich jak: dyskonty, sklepy, centra miast. Dzięki temu na reklamę banków z Grupy BPS uwagę zwróciły nie tylko osoby odbierające paczki, ale również zwykli przechodnie.
Reklama na urządzeniach Paczkomat InPost była przygotowana na potrzeby poszczególnych Banków Spółdzielczych – w reklamę wkomponowane było logo i adres wybranej lub najbliższej placówki. Do akcji włączyło się ponad 200 Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS.

Ponad 100 tysięcy niezapominajek

W wybranych urządzeniach Paczkomat InPost na osoby odbierające przesyłki czekały wiosenne niespodzianki: małe doniczki z nasionami niezapominajki, opakowane w kartonik z przekazem reklamowym. W ten sposób Grupa BPS zachęcała do odwiedzenia najbliższych oddziałów po sąsiedzku i założenia konta z kartą Mastercard. Za aktywne korzystanie z karty, klienci mogą odbierać punkty w programie Bezcenne Chwile, a następnie wymieniać je na e-vouchery do popularnych sklepów czy punktów usługowych. 

 Zdjęcie przedstawia liczny, o których mowa w tekście