
W Banku BPS wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego burzymy bariery i stajemy się bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami.
Naszym celem jest tworzenie przestrzeni – zarówno online, jak i stacjonarnie – przyjaznej i dostępnej dla każdego. Chcemy, aby każda osoba, niezależnie od swoich możliwości, mogła swobodnie korzystać z naszych produktów, usług i informacji.
Co już zapewniamy osobom ze szczególnymi potrzebami
-
Rozmowa w PJM – na infolinii i w oddziale
Potrzebujesz pomocy w polskim języku migowym? Połącz się z tłumaczem PJM online lub skorzystaj z usługi w naszej placówce
-
Dokumenty łatwe do zrozumienia
Nasze umowy i regulaminy są pisane prostym językiem i dostępne w formacie PDF zgodnym ze standardem WCAG 2.1 – wygodne do czytania także z użyciem czytnika ekranu
-
Strona internetowa dla każdego
Serwis bankbps.pl spełnia standard WCAG 2.1 (poziom AA). Możesz korzystać z niego klawiaturą, czytnikiem ekranu lub na telefonie – bez barier
-
Udogodnienia w placówkach
W placówkach znajdziesz ułatwienia: pętle indukcyjne, lupy oraz ramki do podpisu.
-
Przyjazna obsługa
Nasi pracownicy są przeszkoleni w zakresie obsługi osób ze szczególnymi potrzebami – chętnie pomogą i dostosują sposób komunikacji do Ciebie
W działaniach związanych z dostępnością kierujemy się obowiązującymi regulacjami prawa krajowego, międzynarodowymi standardami, w szczególności wytycznymi WCAG 2.1 (Web Content Accessibility Guidelines) na poziomie AA oraz dobrymi praktykami.