Skip to main content

Dbamy, aby oferowane i świadczone przez nas usługi były dostępne dla wszystkich klientów – niezależnie od ich potrzeb.

Zapewniamy dostępność usług na każdym etapie:

  • Przedstawienia oferty

  • Złożenia wniosku

  • Zawarcia umowy

  • Obsługi produktu

Dostępność usług zapewniamy poprzez odpowiednie przygotowanie dokumentów i materiałów, w szczególności: ulotek lub innych materiałów promocyjnych, treści na naszej stronie internetowej, formularzy, wniosków, umów, pism oraz końcowym rozliczeniem produktu.

Informacje niezbędne do korzystania z usług znajdziesz:

  • w regulaminach związanych ze świadczeniem usługi, z którymi możesz zapoznać się w oddziale banku, drogą mailową oraz na stronie www.bankbps.pl
  • w umowach związanych ze świadczeniem usługi, z którymi możesz zapoznać się  w oddziale banku, drogą mailową.

Umowy i regulaminy w przystępnej formie

Wszystkie nasze umowy i regulaminy przygotowujemy tak, aby były czytelne i łatwe do zrozumienia. Naszym celem jest, aby każdy klient – niezależnie od swoich możliwości – wiedział, z jakich usług może skorzystać i na jakich warunkach.

  • Piszemy prostym i jasnym językiem

  • Udostępniamy dokumenty w formacie PDF, zgodnym ze standardem dostępności WCAG 2.1

  • Osoby ze szczególnymi potrzebami mogą samodzielnie zapoznać się z treścią dokumentów – na przykład przy użyciu czytników ekranowych

Rozmowa w placówce w języku migowym (PJM)

W placówce możesz również porozmawiać z pracownikiem naszego banku za pośrednictwem tłumacza polskiego języka migowego (PJM).

Aby skorzystać z tej usługi:

  1. Zeskanuj kod QR dostępny w oddziale
  2. Wybierz opcję „Tłumacz PJM w oddziale”

Tłumacz połączy się z Tobą zdalnie i pomoże w rozmowie z naszym pracownikiem. Usługa dostępna jest w godzinach otwarcia placówki