Skip to main content

Warto wiedzieć

  • Data publikacji:

    Zagubiony lub skradziony portfel, karty płatnicze, dokumenty,  smartphone – co robić?

    Kiedy zgubisz portfel, kartę płatniczą, dokumenty, smartphone lub podejrzewasz, że ktoś Ci je ukradł, możesz stracić nie tylko gotówkę, która w nim była. Trzeba działać szybko, bo zagrożone są Twoj…
  • Data publikacji:

    Koronawirus – informacje

    Pandemia koronawirusa COVID-19 ma wpływ na codzienne życie nas wszystkich. Dlatego  podejmujemy szereg działań w trosce o zdrowie naszych Klientów i pracowników. Wybierz taką formę kontaktu z Ba…

Skontaktuj się z nami

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.