Skip to main content

Koronawirus – informacje

Data publikacji:

Pandemia koronawirusa COVID-19 ma wpływ na codzienne życie nas wszystkich. Dlatego  podejmujemy szereg działań w trosce o zdrowie naszych Klientów i pracowników. Wybierz taką formę kontaktu z Bankiem, aby zminimalizować niedogodności. Jesteśmy do Twojej dyspozycji w oddziałach, online i telefonicznie.

Odziały

  • Sprawdź godziny pracy oddziałów.
  • Rekomendujemy wizytę w oddziale po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu daty i godziny wizyty. Możesz umówić się dzwoniąc na numer telefonu podany przy adresie każdego oddziału.
  • Odwiedzających oddziały prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość, z uwagi na obecną sytuację oczekiwanie na obsługę może trwać nieco dłużej. Jeśli w oddziale przebywa więcej osób, możesz zostać poproszony o oczekiwanie na zewnątrz.

Kontakt z nami bez wychodzenia z domu

Skontaktuj się:

Płatności i przelewy

Rekomendujemy:

  • wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem bankowości internetowej i aplikacji mobilnej
  • realizowanie płatności telefonem lub kartą – optymalnie z wykorzystaniem płatności zbliżeniowych – płać BLIKIEM, Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay
  • w miarę możliwości realizowanie zakupów przez Internet
  • aktywowanie usługi mojeID, czyli cyfrowej tożsamości, umożliwiającej załatwianie wielu spraw, także urzędowych, bez wychodzenia z domu

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ