Skip to main content
  • Jak wygląda rekrutacja

    Aplikacja 1

    Wybierz ofertę pracy, która najbardziej Cię interesuje i jest zgodna z Twoim wykształceniem oraz dotychczas zdobytym doświadczeniem. Wypełnij i prześlij do nas formularz rekrutacyjny, dołącz do niego swoje CV. Dzięki temu będziemy mogli Cię poznać.

    Porozmawiajmy telefonicznie i umówmy termin spotkania 2

    Rekruter skontaktuje się z wybranymi kandydatami. Dostaniesz zaproszenie do udziału w procesie rekrutacyjnym. Rekruter na tym etapie przybliży Ci jego przebieg: poinformuje czy weźmiesz udział w zadaniu rekrutacyjnym, ile spotkań Cię czeka, ustalicie formę spotkań, które mogą odbyć się w jednej z naszych siedzib lub online.

    Spotkanie 3

    W spotkaniu zazwyczaj bierze udział pracownik działu HR i Twój przyszły przełożony. Na tym etapie chcemy Cię lepiej poznać i porozmawiać o Twoich oczekiwaniach wobec nowego miejsca pracy i naszych oczekiwaniach wobec nowego pracownika. Opowiemy o tym jak będzie wyglądał Twój zakres obowiązków i ścieżka rozwoju, zapytamy o Twoje dotychczasowe doświadczenia i zadamy kilka pytań, by sprawdzić Twoją wiedzę merytoryczną.

    Informacja zwrotna 4

    Wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną niezależnie od wyniku rekrutacji. Jeżeli zdecydujemy, że chcemy zaprosić Cię do pracy w Banku BPS, to na tym etapie dostaniesz od nas ofertę dotyczącą warunków zatrudnienia.

    Cookies

    Find us here

    Find us here

    Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. with its registered office in Warsaw, ul. Grzybowska 81, 00-844 Warszawa, registered in the District Court for the Capital City of Warsaw in Warsaw, 13th Commercial Division of the National Court Register, KRS 0000069229, Share capital and paid up capital PLN 455 625 241,00.