• VIPKonto

    VIPKonto

    Kiedy potrzebujesz indywidualnych rozwiązań

    Masz regularne duże wpływy na rachunek? Chcesz, żeby nadwyżki zawsze dla Ciebie pracowały na lokatach nocnych? A może dużo podróżujesz i ważne są dla Ciebie bezpłatne bankomaty w kraju i za granicą?

    Mamy dla Ciebie VIPKonto!

    To rachunek inny niż wszystkie, bo umożliwia korzystanie z indywidualnych rozwiązań.

    Jeśli masz regularne wpływy na konto w kwocie co najmniej 10 tys. zł miesięcznie, to z VIPKonta możesz korzystać bezpłatnie.

    Dlaczego warto?

    0 zł za prowadzenie rachunku ROR*

    0 zł za prowadzenie rachunku oszczędnościowego i rachunku walutowego

    0 zł za przelewy krajowe realizowane przez bankowość elektroniczną lub w oddziale Banku BPS

    0 zł za wydanie i wznowienie karty debetowej wraz z ubezpieczeniem

    0 zł za obsługę karty debetowej

    0 zł za wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w kraju i za granicą

    automatyczne lokowanie nadwyżek na koncie (powyżej 3 tys. zł) na atrakcyjnie oprocentowanej lokacie nocnej

    kredyt odnawialny w koncie - nawet
    do 80 tys. zł dodatkowych środków

    *jeżeli w miesiącu poprzedzającym naliczenie opłaty przelejesz w sumie środki w kwocie co najmniej 10 tys. zł (nie dotyczy to przelewów wewnętrznych pomiędzy rachunkami własnymi, uznań konta ze zwrotów z depozytów, lokaty nocnej, kapitalizacji odsetek oraz wypłat kredytów), w innym przypadku opłata wynosi 17 zł

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

    SPRAWDŹ jak aktywować dostęp do kanału Tele

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ

    Znajdziesz nas też tutaj
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 81, 00 - 844 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, o kapitale zakładowym w wysokości 455 625 241,00 zł w całości wpłaconym.