• Kredyt odnawialny

    Kredyt odnawialny

    Kiedy potrzebujesz szybko dodatkowej gotówki

    Pieniądze na koncie to za mało, bo pojawiły się większe wydatki?

    Mamy dla Ciebie kredyt odnawialny. Bierzesz go na 12 miesięcy, a potem odnawia się automatycznie.

    Wystarczy, że masz konto osobiste w Banku BPS co najmniej od 3 miesięcy i regularne wpływy. Co ważne, każda wpłata środków na rachunek spowoduje, że kredyt odnowi się o spłaconą część i może być wykorzystywany wielokrotnie w okresie kredytowania.

    Kwota kredytu uzależniona jest od Twojej zdolności kredytowej, typu Twojego konta oraz wysokości wpływów.

    Dlaczego warto?

    Kredyt na 12 miesięcy z automatycznym odnowieniem

    Specjalne pakiety ubezpieczeń na życie

    Kwota kredytu nawet do 80 000 zł

    Stałe oprocentowanie

    Okres kredytowania do 96 miesięcy (8 lat)

    Elastyczna, miesięczna spłata rat

    Przydatne informacje

    Ile mogę pożyczyć w ramach Kredytu odnawialnego?

    Maksymalna wysokość kredytu odnawialnego uzależniona jest od typu Twojego konta w Banku BPS:

    • 50 000 PLN – dla posiadaczy pozostałych typów rachunku w Banku
    • 80 000 PLN – dla posiadaczy rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych typu VIP

    Maksymalna kwota kredytu zależy od zdolności kredytowej i średnich miesięcznych wpływów na rachunek z ostatnich 3 miesięcy (minimalny średni miesięczny wpływ – powyżej 831 zł), określana jako:

    • po 3 miesiącach posiadania rachunku – 2-krotność średnich miesięcznych wpływów
    • po 5 miesiącach posiadania rachunku – 4-krotność średnich miesięcznych wpływów
    • po 8 miesiącach posiadania rachunku – 5-krotność średnich miesięcznych wpływów
    Co zrobić, jeśli Twoja sytuacja finansowa pogorszyła się na skutek pandemii COVID-19?

    Bank umożliwia zawieszenie wykonania umowy kredytu w stosunku do osób, które po dniu 13 marca 2020 r. utraciły pracę lub inne główne źródło dochodu. Zgodnie z zapisami Ustawy o dopłatach do oprocentowania kredytów bankowych udzielanych przedsiębiorcom dotkniętym skutkami COVID-19 oraz o uproszczonym postępowaniu o zatwierdzenie układu w związku z wystąpieniem COVID-19, tzw. Tarcza Antykryzysowa 4, możesz złożyć w Banku wniosek o zwieszenie wykonania następujących umów: 

    • umowy o kredyt konsumencki w rozumieniu ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim, albo
    • umowy o kredyt hipoteczny w rozumieniu ustawy z dnia 23 marca 2017 r. o kredycie hipotecznym oraz o nadzorze nad pośrednikami kredytu hipotecznego i agentami, albo
    • umowy o kredyt w rozumieniu art. 69 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe – jeżeli Kredytobiorcą jest konsument w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny.

    Wniosek o zawieszenie wykonania umowy kredytu dostępny jest w placówkach Banku.

    Wniosek powinien być złożony na trwałym nośniku. 

     

    Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) wynosi 11,34%.

    Reprezentatywny przykład: Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) w wygodnymKoncie w wysokości 14 000 PLN, oprocentowanie stałe w wysokości 7,20% w okresie 12 miesięcy, umowa zawarta na okres kredytowania 12 miesięcy, przy założeniu, że przez cały okres kredytowania całkowicie wykorzystywany będzie przyznany limit kredytu do konta wygodneKonto, odsetki płatne każdego ostatniego dnia miesiąca, jednorazowa spłata kapitału na koniec okresu kredytowania. Całkowity koszt kredytu wynosi 1 490,00 PLN, na który składają się: odsetki w wysokości 1 008,00 PLN, prowizja za udzielenie kredytu  w wysokości 350 PLN , opłata za prowadzenie wygodnegoKonta w całym okresie kredytowania w wysokości 132,00 PLN. Całkowita kwota do zapłaty  wynosi 15 490,00 PLN. Kalkulacja została dokonana na dzień 1 lipca 2021 r. na reprezentatywnym przykładzie.

    Powyższa informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Powyższe wyliczenie ma charakter szacunkowy i nie uwzględnia ewentualnych kosztów dodatkowych związanych z wcześniejszą spłatą pożyczek i kredytów udzielonych przez inne instytucje finansowe.

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

    SPRAWDŹ jak aktywować dostęp do kanału Tele

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ

    Znajdziesz nas też tutaj
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 81, 00 - 844 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, o kapitale zakładowym w wysokości 455 625 241,00 zł w całości wpłaconym.