• Karta Visa niespersonalizowana

    Karta Visa niespersonalizowana

    Kiedy chcesz mieć kartę od ręki, bez czekania

    Karta niespersonalizowana to karta bez Twojego imienia i nazwiska. Wydamy Ci ją od ręki przy podpisaniu umowy o kartę (nie musisz więc czekać, jak przy standardowej karcie debetowej). Od razu możesz nią płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych, masz także łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS.

    Po upływie ważności (maksymalnie 12 miesięcy) karta niespersonalizowana wznawiana jest jako imienna karta Visa Classic Debetowa.

    Do Twojej niespersonalizowanej karty Visa otrzymasz bezpłatnie ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta.

    Dlaczego warto?

    Łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS

    Możliwość dokonywania transakcji w Internecie

    Możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty

    0 zł za wydanie karty

    Bezpłatne ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta, które chroni Twoją kartę, Twoją gotówkę i Twoje wydatki

    Bezpieczeństwo środków na rachunku – każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem

    Przydatne informacje

    Co obejmuje ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta?

    Bezpłatne ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta obejmuje:

    • ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
    • ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez Ciebie z bankomatu
    • ubezpieczenie zakupionego towaru
    • ubezpieczenie mienia

    Ten pakiet dodajemy do Twojej karty automatycznie. Chroni Twoją kartę, Twoją gotówkę i Twoje wydatki.

    Sprawdź zakres ubezpieczenia:

    W jaki sposób aktywować kartę?

    Aktywuj kartę w 3 prostych krokach:

    • Zaloguj się do portalu na stronie kartosfera.pl
    • Pierwsze logowanie? Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją

    aktywacja karty krok 1

    • W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę: BPS 20 12 instrukcja obslugi poziom v2 17 1 pkt 2 ikona b
    • Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami

    aktywacja karty krok 2

    • Możesz określić własny PIN w portalu kartosfera.pl lub otrzymasz go osobną przesyłką

    aktywacja karty krok 3

    Gotowe! Karty możesz już używać do płatności!

    Kartę możesz aktywować także w oddziale naszego Banku.

    Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.

    W przypadku problemów z aktywowaniem karty skontaktuj się z Infolinią naszego Banku.

    Czy mogę korzystać z wpłatomatów?

    Usługa wpłat we wpłatomatach nie jest dostępna.

    Jak zastrzec skradzioną lub zgubioną kartę?

    Jeśli zgubisz kartę lub podejrzewasz jej kradzież, zastrzeż ją jak najszybciej. Możesz to zrobić na kilka sposobów:

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.

    Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec. Nie ryzykuj, że ktoś nieuprawniony skorzysta z Twojej tożsamości i np. weźmie pożyczkę, którą Ty później będziesz musiał spłacić. Dokumenty również możesz zastrzec w naszym Banku. Dowiedz się więcej.

    Jak skorzystać z ubezpieczenia Pakiet Bezpieczna Karta?

    Możesz ubiegać się o odszkodowanie z ubezpieczenia Pakiet Bezpieczna Karta kiedy:

    • ktoś nieuprawniony użył Twojej karty zanim zdążyłeś ją zastrzec
    • padłeś ofiarą phishingu lub skimmingu – albo innych działań cyberprzestępców
    • ukradziono Ci gotówkę, którą pobrałeś z bankomatu
    • ukradziono Ci wartościowe przedmioty, które kupiłeś za pomocą karty w ciągu ostatnich 30 dni

    Zobacz jak zgłosić szkodę: Formularz zgłoszenia szkody

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

    SPRAWDŹ jak aktywować dostęp do kanału Tele

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ

    Znajdziesz nas też tutaj
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 81, 00 - 844 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, o kapitale zakładowym w wysokości 455 625 241,00 zł w całości wpłaconym.