Przejdź do głównej treści

Karta niespersonalizowana to karta bez Twojego imienia i nazwiska. Wydamy Ci ją od ręki przy podpisaniu umowy o kartę (nie musisz więc czekać, jak przy standardowej karcie debetowej). Od razu możesz nią płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych, masz także łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS.

Po upływie ważności (maksymalnie 12 miesięcy) karta niespersonalizowana wznawiana jest jako imienna karta Visa Classic Debetowa.

Aby dokonać płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł, wystarczy zbliżyć kartę do czytnika.

Do Twojej niespersonalizowanej karty Visa otrzymasz bezpłatnie ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta.

Dlaczego warto?

  • Łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS

  • Możliwość dokonywania transakcji w Internecie

  • Możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty

  • 0 zł za wydanie karty

  • Bezpłatne ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta, które chroni Twoją kartę, Twoją gotówkę i Twoje wydatki

  • Bezpieczeństwo środków na rachunku – każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem

Przydatne informacje

Skontaktuj się z nami

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji. otwiera się w nowej karcie