Przejdź do głównej treści

Karta kredytowa Visa Credit Gold to uniwersalny sposób na płacenie za większe zakupy i usługi, a w wielu przypadkach niezbędny element, by w ogóle z nich skorzystać (np. są wymagane przy wynajmowaniu samochodu lub przy niektórych rezerwacjach hotelowych).

To jednak nie wszystko – karta kredytowa, jak mówi sama nazwa – to przyznany Tobie limit kredytowy. Oznacza to, że za zakupy płacisz pieniędzmi banku, a jeśli spłacasz kartę w odpowiednim czasie, kredyt ten będzie nieoprocentowany. Specjalnie dla Ciebie wydłużyliśmy czas na spłatę karty do 56 dni.

Kartą kredytową Visa Credit Gold możesz płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych, a dzięki płatnościom mobilnym teraz możesz mieć kartę także w swoim telefonie.

Aby dokonać płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł, wystarczy zbliżyć kartę do czytnika.

Do Twojej karty Visa Credit Gold otrzymasz bezpłatnie ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta.

Dlaczego warto?

  • Nieoprocentowany kredyt – dla transakcji bezgotówkowych, do 56 dni pod warunkiem spłaty całości zadłużenia przed terminem wskazanym na wyciągu

  • Limit kredytowy od 5 000 zł do 50 000 zł

  • Możliwość dokonywania przelewów z karty kredytowej

  • Możliwość dokonywania bezpiecznych transakcji w Internecie, dzięki zabezpieczeniu 3D Secure

  • Możliwość przeniesienia karty kredytowej z innego banku

  • Możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych na karcie

  • Możliwość zamówienia dodatkowej karty dla osoby powyżej 13. roku życia

Przydatne informacje

Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) wynosi 26,37% dla karty kredytowej VISA Credit Gold, całkowita kwota limitu kredytowego (bez kredytowanych kosztów) 5000 zł wypłaconego jednorazowo, całkowita kwota do zapłaty wynosi 5665,09 zł, oprocentowanie zmienne18,5%, całkowity koszt kredytu 665,09 zł (w tym: odsetki 529,39 zł, opłata za wydanie karty 0 zł, opłata roczna za kartę 150 zł), przy założeniu jednorazowej wypłaty limitu kredytowego, spłata zadłużenia w 12 miesięcznych równych ratach w wysokości po 529,38 zł, lub spłaty jednorazowej w wysokości 5665,09 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 08.10.2023 r. na reprezentatywnym przykładzie.

Skontaktuj się z nami

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji. otwiera się w nowej karcie