Skip to main content
  • Aktualności
  • Załatw to po sąsiedzku! – druga odsłona kampanii Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS

Załatw to po sąsiedzku! – druga odsłona kampanii Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS

31-01-2023

Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS pod hasłem „Załatw to po sąsiedzku!”. Od początku lutego reklamy z ambasadorem marki, Tomaszem Jakubiakiem, emitowane będą w telewizji, następnie dołączą spoty radiowe i reklamy Internetowe. Kampania to zapowiedź licznych promocji dla klientów.

Ubiegłoroczna kampania „Załatw to po sąsiedzku!” rozbudziła apetyt w Zrzeszeniu BPS. Tomasz Jakubiak został pozytywnie odebrany przez klientów. Z kolei skuteczność działań lokalnych, takich jak m.in. wyklejanie witryn placówek, chwalili sami pracownicy Banków Spółdzielczych. Sektor ma za sobą finansowo dobry rok, dlatego zdecydowaliśmy się na kontynuowanie kampanii i to z jeszcze większym rozmachem. Przekaz jest prosty: w Bankach Spółdzielczych z Grupy BPS każdy może znaleźć ofertę dla siebie, a placówkę Banku Spółdzielczego można znaleźć po sąsiedzku w ponad 1400 miejscowościach – mówi Krzysztof Kokot, Wiceprezes Zarządu Banku BPS, zrzeszającego Banki Spółdzielcze.

Rusza kampania telewizyjna

Po krótkiej przerwie świąteczno-noworocznej Grupa BPS wraca do aktywności reklamowej na początku lutego, od razu z mocnym akcentem w postaci kampanii telewizyjnej. W kampanii zostanie wykorzystany znany już z działań w Internecie spot wizerunkowy pokazujący, jak wiele w życiu mogą ułatwić dobre relacje sąsiedzkie. Wśród spraw, które warto załatwiać blisko domu są też te związane z naszymi finansami – właśnie po sąsiedzku, w jednej z 2200 placówek Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS.

Start kampanii w lutym w telewizji to nieprzypadkowy wybór. Po pierwsze płynnie przechodzimy z aktywności reklamowej 2022 roku w nowy rok. Po drugie to czas, kiedy możemy skutecznie zawalczyć o uwagę widza, przez kilka tygodni znajdując się w TOP3 najintensywniej reklamujących się banków. Do tego zamierzamy dołączyć reklamy w radiu i kontynuować kampanię w Internecie, bo w tym kanale mamy najlepsze dotarcie do naszych potencjalnych klientów i możliwość pozyskiwania kontaktów. Dlatego nasz plan zakłada obecność online praktycznie do końca roku – wyjaśnia Robert Szymański, Dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS.

Promocyjne oferty kont, kart płatniczych i kredytów

W pierwszym kwartale 2023 roku Banki Spółdzielcze z Grupy BPS i Bank BPS przygotowały także atrakcyjną promocję dla klientów zakładających konta osobiste oraz aktywnie korzystających z kart płatniczych. Z kolei dla osób poszukujących kredytowania planowana jest kilkumiesięczna akcja premiowa z nagrodami finansowymi.

Tegoroczna kampania „Załatw to po sąsiedzku!” to kolejny etap działań komunikacyjnych Zrzeszenia BPS. Hasło kampanii, a także dobór narzędzi, podkreślają lokalny charakter Banków Spółdzielczych i ich otwartość na każdego klienta. Banki Spółdzielcze działają zarówno w mniejszych miejscowościach, jak i w dużych miastach w całej Polsce. Łącznie to 2200 placówek, co umożliwia wielu osobom załatwienie spraw w banku naprawdę blisko domu, dosłownie "po sąsiedzku".

Więcej informacji na stronie www.mojbank.pl.

1200x800 f

Cookies

Find us here

Find us here

Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. with its registered office in Warsaw, ul. Grzybowska 81, 00-844 Warszawa, registered in the District Court for the Capital City of Warsaw in Warsaw, 13th Commercial Division of the National Court Register, KRS 0000069229, Share capital and paid up capital PLN 455 625 241,00.