Skip to main content
  • Aktualności
  • Tomasz Jakubiak w kampanii wizerunkowej Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS

Tomasz Jakubiak w kampanii wizerunkowej Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS

30-06-2022

Tomasz Jakubiak, kucharz i osobowość telewizyjna, znany m.in. z programów „Jakubiak rozgryza Włochy” i „MasterChef Junior”, został ambasadorem marki: Banki Spółdzielcze zrzeszone z Bankiem BPS, Bank BPS, Zrzeszenie BPS. Wystąpi w reklamach wizerunkowych i produktowych promujących ww. marki.


Banki Spółdzielcze i Bank BPS rozpoczynają kolejną odsłonę działań promocyjnych, rozwijających ideę „Jesteś u siebie” – miejsca bliskiego, w którym klient skorzysta z dopasowanych rozwiązań bankowych, rzetelnej obsługi, a przy tym zawsze będzie się czuć swobodnie. Główne hasło kampanii: „Załatw to po sąsiedzku!” podkreśla lokalny charakter Banków Spółdzielczych i ich otwartość na każdego klienta.

W reklamach jako dobry sąsiad wystąpi Tomasz Jakubiak. Można od niego nie tylko pożyczyć cukier, zostawić pod opieką mieszkanie, czy zrobić wspólnego grilla. Podpowie też, gdzie i jak skutecznie załatwiać sprawy bankowe. I zrobi to wiarygodnie, bo – jak pokazują badania – zdecydowana większość z nas ma zaufanie do swoich sąsiadów (według badań Wavemaker Analytics&Insight przeprowadzonych w maju 2022 r. jest to 58 proc., natomiast w badaniu CBOS z 2020 r. aż 80 proc. osób deklaruje zaufanie do sąsiadów).

– Kucharz Tomasz Jakubiak to wyrazista postać. Chociaż od wielu lat występuje w telewizji, wciąż pozostał takim autentycznym chłopakiem z sąsiedztwa. Decyzja o naszej współpracy wynika z podobnych wartości, którymi kierują się na co dzień Banki Spółdzielcze i o których od zawsze otwarcie mówi także Tomasz Jakubiak. Jesteśmy pewni, że jego wizerunek zarówno w Internecie, jak i na witrynach oddziałów, przyciągnie wzrok klientów i wpłynie pozytywnie na postrzeganie Banków Spółdzielczych. W komunikatach reklamowych podkreślamy, że właśnie po sąsiedzku, czyli blisko, bezpiecznie i w swobodnej atmosferze, można załatwiać sprawy bankowe – mówi Robert Szymański, Dyrektor Biura Marketingu Banku BPS, zrzeszającego Banki Spółdzielcze.


Kampania promocyjna składać się będzie z części wizerunkowej i produktowej. Realizowana będzie w Internecie, na portalach informacyjnych, VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych. Wykorzystywane będą zarówno formaty banerowe, jak i wideo. Pierwsze reklamy ruszają na przełomie czerwca i lipca. Działania prowadzone będą do końca 2023 r.

Tomasz Jakubiak

Cookies

Find us here

Find us here

Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. with its registered office in Warsaw, ul. Grzybowska 81, 00-844 Warszawa, registered in the District Court for the Capital City of Warsaw in Warsaw, 13th Commercial Division of the National Court Register, KRS 0000069229, Share capital and paid up capital PLN 455 625 241,00.