Skip to main content
  • Aktualności
  • Banki Spółdzielcze z Grupy BPS sponsorem programu telewizyjnego MasterChef Junior

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS sponsorem programu telewizyjnego MasterChef Junior

03-03-2023

Kampania Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS pod hasłem „Załatw to po sąsiedzku!” nabiera tempa. Do reklam telewizyjnych, radiowych i online dołącza sponsoring programu telewizyjnego MasterChef Junior, w którym ambasador marki, Tomasz Jakubiak, uczestniczy jako juror.

Z programem MasterChef Junior, emitowanym już ósmy sezon na antenie stacji TVN, łączy nas nie tylko osoba Tomasza Jakubiaka. Widownia programu to także obecni i potencjalni klienci Banków Spółdzielczych Grupy BPS. Jednocześnie, wspieranie uzdolnionych dzieci i młodzieży to część naszej misji, którą realizujemy od lat między innymi w ramach programu edukacyjnego TalentowiSKO Banków Spółdzielczych Grupy BPS. Teraz jako sponsor MasterChef Junior mieliśmy okazję ufundować nagrody finansowe dla młodych talentów, czyli 16 uczestników programu: każdy otrzymał voucher o wartości 2000 zł. Wyzwania w tym sezonie, na przykład potrawy z polskich ryb słodkowodnych czy przygotowanie dania bez użycia prądu i gazu, uważam za naprawdę ekscytujące. Mam nadzieję, że spodobają się również telewidzom – mówi Robert Szymański, Dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS, zrzeszającego Banki Spółdzielcze.

Nagrody finansowe dla uczestników MasterChef Junior od Banków Spółdzielczych Grupy BPS są wręczane na początku programu, w pierwszym odcinku, który będzie miał premierę 5 marca o godz. 20:00. Billboardy sponsorskie Banków Spółdzielczych Grupy BPS pojawią się przy wszystkich dziesięciu premierowych odcinkach, a także przy wszystkich powtórkach i materiałach dostępnych na TVN i Player.

Odcinki premierowe MasterChef Junior emitowane będą na antenie TVN w niedzielne wieczory o godz. 20:00, co tydzień od 5 marca do 7 maja 2023 r. Powtórki zaplanowane są na soboty, godz. 13:25, od 11 marca 2023 r.

MasterChef Junior to lubiany przez telewidzów program o najlepiej gotujących dzieciach w Polsce. W zmaganiach kulinarnych uczestnikom towarzyszą Anna Starmach, Michel Moran oraz Tomasz Jakubiak. Będą również goście specjalni, m.in. królowa polskiej gastronomii Magda Gessler, która sprawdzi, jak uczestnicy poradzą sobie z pierogami oraz Hela Kłobucka, zwyciężczyni siódmej edycji MasterChefa Juniora i Kuba Tomaszczyk, zwycięzca jedenastej odsłony MasterChefa, którzy będą oceniać potrawy przygotowane w duchu zero waste. Natomiast o swojej amerykańskiej przygodzie w „Mam talent!” i o tym, co uwielbiała jeść w Stanach Zjednoczonych opowie Sara James.

Osoby zainteresowane gotowaniem i nowymi smakami mają jeszcze inne ciekawe źródła inspiracji od Banków z Grupy BPS. Są nimi spotkania lokalnie, jak również publikowane na stronie internetowej https://mojbank.pl/przepis przepisy od Tomasza Jakubiaka. Mogą także poznać Banki Spółdzielcze od kuchni, ponieważ ich pracownicy podzielą się swoimi sprawdzonymi recepturami na przysmaki z różnych regionów.

Tegoroczna kampania „Załatw to po sąsiedzku!” to kolejny etap działań komunikacyjnych Zrzeszenia BPS. Hasło kampanii, a także dobór kanałów komunikacji i narzędzi reklamowych, podkreślają lokalny charakter Banków Spółdzielczych oraz ich otwartość na każdego klienta. Banki Spółdzielcze działają zarówno w mniejszych miejscowościach, jak i w dużych miastach w całej Polsce. Łącznie to 2200 placówek, co umożliwia wielu osobom załatwienie spraw w banku naprawdę blisko domu, dosłownie „po sąsiedzku”.

Więcej informacji na stronie https://mojbank.pl/.

Cookies

Find us here

Find us here

Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. with its registered office in Warsaw, ul. Grzybowska 81, 00-844 Warszawa, registered in the District Court for the Capital City of Warsaw in Warsaw, 13th Commercial Division of the National Court Register, KRS 0000069229, Share capital and paid up capital PLN 455 625 241,00.