Skip to main content

Problem z aplikacją BPS Mobilnie

Aplikacja mobilna Banku BPS (BPS Mobilnie) nie działa stabilnie i możliwe są trudności związane z jej użytkowaniem.
Zachęcamy do korzystania z bankowości internetowej dostępnej na stronie www.e25.pl.

Klienci, którzy mają ustawioną metodę autoryzacji za pomocą aplikacji mobilnej, mogą skontaktować się z Infolinią Banku w celu jej zmiany na wariant autoryzacji przez SMS. Podczas połączenia należy wybrać następującą ścieżkę: 1 - Bank BPS, 2 - Bankowość elektroniczna, 1-Bankowość E25. Następnie dokonać autoryzacji i podczas rozmowy z Konsultantem zlecić zmianę sposobu autoryzacji.

Numery Infolinii Banku:
801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
(+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)

Cookies

Find us here

Find us here

Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. with its registered office in Warsaw, ul. Grzybowska 81, 00-844 Warszawa, registered in the District Court for the Capital City of Warsaw in Warsaw, 13th Commercial Division of the National Court Register, KRS 0000069229, Share capital and paid up capital PLN 455 625 241,00.