Skip to main content
  • Aktualności
  • Intensywna reklamowa wiosna Banków Spółdzielczych Grupy BPS i Banku BPS

Intensywna reklamowa wiosna Banków Spółdzielczych Grupy BPS i Banku BPS

07-03-2024

Banki Spółdzielcze Grupy BPS i Bank BPS rozpoczęły marzec mocną obecnością reklamową w mediach, z telewizją jako kanałem wiodącym. Spoty promujące ofertę kredytową i sponsoring w programie MasterChef Nastolatki to kontynuacja działań wizerunkowych pod hasłem „Łączy nas więcej niż nam się wydaje”.

Na ten rok zaplanowaliśmy naprawdę intensywną obecność w telewizji. W pierwszym etapie postawiliśmy na wzmacnianie wizerunku Banków Spółdzielczych, a teraz przechodzimy do reklamy produktowej. W ramach konceptu kreatywnego „Łączy nas więcej, niż nam się wydaje”, nasi klienci i pracownicy odpowiadają na pytania naszego ambasadora, Tomka Jakubiaka o swoje codzienne wybory i działania. Jedni i drudzy lubią gotować, kupować, remontować, podróżować… A sprawy finansowe załatwiają po sąsiedzku, bo tak jest wygodnie – mówi Robert Szymański, dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS.

Nowe spoty Banków Spółdzielczych Grupy BPS i Banku BPS można od początku marca oglądać w telewizji (zarówno główne, jak i tematyczne kanały Polsatu, TVN i TVP), a także w Internecie, w tym w serwisach VOD. Jeden spot promuje Loterię Spłacamy Twój kredyt [https://youtu.be/HsK8hKo81Hw], drugi natomiast szeroką ofertę kredytową Grupy BPS [https://youtu.be/MC2HIKF8Ckc]. Możliwość skorzystania z kredytu podkreślają też bilbordy sponsorskie 8 sek., które pojawią się przed wybranymi programami telewizyjnymi o dużej oglądalności.

Kontynuujemy również współpracę z programem MasterChef, z którym łączy nas osoba Tomka Jakubiaka. Tym razem zaangażowaliśmy się w młodzieżową edycję programu, czyli MasterChef Nastolatki, w którym jesteśmy sponsorami nagród finansowych dla uczestników. Obok standardowego bilbordu sponsorskiego, zdecydowaliśmy się także na lokowanie produktu: w jednym z kwietniowych odcinków młodzież będzie robiła zakupy na targu; zapłaci za nie kartami przedpłaconymi Mastercard. Te karty, z nowym, bardzo ciekawym, wizerunkiem, właśnie trafiają do oferty Banków Spółdzielczych – dodaje Robert Szymański.

Program MasterChef Nastolatki emitowany jest na antenie TVN w niedzielne wieczory o godz. 20.00, począwszy od 3 marca, aż do 28 kwietnia. Bilbordy sponsorskie w programie MasterChef Nastolatki promują ofertę kart dla młodych w Bankach Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS.

Za produkcję spotów reklamowych i bilbordów sponsorskich odpowiada agencja reklamowa Eskadra, która jest główną agencją kreatywną Banku BPS. Media zaplanował i zakupił Wavemaker.

Cookies

Find us here

Find us here

Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. with its registered office in Warsaw, ul. Grzybowska 81, 00-844 Warszawa, registered in the District Court for the Capital City of Warsaw in Warsaw, 13th Commercial Division of the National Court Register, KRS 0000069229, Share capital and paid up capital PLN 455 625 241,00.