NR 3_2017

  • Klient jest dzisiaj bardziej wymagający, oczekuje świadczenia usług na wysokim poziomie. Oczywiście standardem jest dostęp do usług bankowych przez internet i telefon, co daje nieograniczone możliwości  i nie jest zależne od lokalizacji. Właśnie w  tej przestrzeni widać największe zmagania konkurencji. Dlatego aktywność i umiejętności sprzedażowe pracowników, sprawność działania, rozwiązania proceduralne i organizacyjne dostosowane do zmieniających się warunków otoczenia oraz wymagań muszą być stale podwyższane  – mówi Izabela Herman-Mozolewska, Prezes Zarządu Banku Spółdzielczego w Bartoszycach w rozmowie zatytułowanej „Klientów nie zostawimy bez pomocy"
  • Dobiega końca obecna kadencja Rady Zrzeszenia Banku BPS. Pytamy jej Przewodniczącego Edwarda Tybora, co zostało zrealizowane w Zrzeszeniu i co jest jeszcze do zrobienia
  • Konkurs „Bankowość mobilna w obiektywie" rozstrzygnięty, Prezentujemy nagrodzone zdjęcia
  • Ruszył program szkoleń dla nowo zatrudnionych pracowników w placówkach sprzedażowych Banku BPS

Kursy walut

Kursy walut2018-12-14 obowiązuje od godziny: 16:00
1 EUR4.1612
1 USD3.6874
1 CHF3.6726
1 GBP4.6127
więcej

Stawki referencyjne

WIBOR 1M - średnia 1,64
WIBOR 3M - średnia 1,70
więcej