Karta debetowa VISA niespersonalizowana

Korzyści

Kartę płatniczą niespersonalizowaną otrzymasz "od ręki". Dzięki niej uzyskasz stały dostęp do swoich pieniędzy na rachunku oraz możliwość dokonywania płatności bezgotówkowych.

Karta niespersonalizowana to karta bez imienia i nazwiska Użytkownika, która może być wydana „od ręki" przy podpisaniu umowy o kartę (nie musisz więc czekać, jak przy standardowej karcie debetowej). Po upływie ważności (max.12 miesięcy) karta niespersonalizowana wznawiana jest jako imienna karta VISA Classic Debetowa.

Wybierając kartę płatniczą niespersonalizowaną zyskujesz:

  • komfort - masz stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie musisz odwiedzać placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze
  • możliwość dokonywania krajowych transakcji bezgotówkowych bez ponoszenia dodatkowych opłat
  • bezpieczeństwo środków na rachunku - każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem
  • łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS, których lista znajduje się pod linkiem: http://www.bankbps.pl/placowki-i-bankomaty
  • możliwość dokonywania transakcji w internecie
  • bieżący podgląd stanu środków na rachunku - możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę
  • możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty

Koszt wydania karty: 0 zł

Do karty otrzymasz bezpłatne ubezpieczenie PAKIET BEZPIECZNA KARTA Grupy Concordia, obejmujące:

  • Ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
  • Ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez Posiadacza karty z bankomatu
  • Ubezpieczenie zakupionego towaru
  • Ubezpieczenie mienia

Opłaty i prowizje

Zastrzeżenie karty

W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej zastrzeżenia. Można to zrobić na kilka sposobów:

  • telefonicznie poprzez Infolinię Banku (tel.: +48 86 215 50 50),
  • telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (tel.: +48 828 828 828),
  • osobiście w placówce Banku,
  • za pośrednictwem portalu kartowego,
  • za pośrednictwem systemu bankowości internetowej.

Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

Kontakt

Osobiście
w placówce
Kontakt
telefoniczny
Napisz
do nas!      

Zapraszamy do naszych placówek!

 

Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.

 

Placówki i bankomaty

Skontaktuj się
z naszym konsultantem

 

Zachęcamy do kontaktu z nami pod numerami:

 

801 321 456

( koszt jak za rozmowę lokalną )

+48 86 215 50 00

( z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata według cennika operatora )

 

Kontakt możliwy jest również pod faksem

+48 86 215 50 01

Infolinia Banku BPS czynna jest
24 godziny 7 dni w tygodniu.

Skontaktuj się z nami:

kontakt@bankbps.pl

 

Kursy walut

Kursy walut2019-01-18 obowiązuje od godziny: 16:00
1 EUR4.1539
1 USD3.6497
1 CHF3.6464
1 GBP4.6933
więcej

Stawki referencyjne

WIBOR 1M - średnia 1,64
WIBOR 3M - średnia 1,72
więcej