Skip to main content
  • Karta Visa Business Euro

    Karta Visa Business Euro

    Narzędzie dla Twojej wspólnoty

    Dzięki karcie Visa Business Euro masz nieograniczony dostęp do środków na koncie walutowym wspólnoty w euro.

    Do konta wspólnoty lub spółdzielni możemy wydać dowolną liczbę kart. To wygoda i bezpieczeństwo, zwłaszcza podczas zagranicznych podróży służbowych. Wspólnota eliminuje zaliczki i nie naraża się na utratę gotówki.

    W kraju i w strefie euro transakcje bezgotówkowe wykonujesz bez ponoszenia dodatkowych opłat. Twoją kartą debetową Visa Business Euro możesz także płacić za zakupy w sklepach internetowych. Limity transakcyjne możesz ustawić samodzielnie.

    Aby dokonać płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł, wystarczy zbliżyć kartę do czytnika.

    Dlaczego warto?

    Łatwa kontrola wydatków pracowników – dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej

    Komfort – masz stały dostęp do środków na rachunku walutowym w euro, dzięki czemu nie musisz odwiedzać przed wyjazdem zagranicznym placówki Banku, żeby wypłacić pieniądzeł

    Szybkość – środki  w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek

    Możliwość dokonywania transakcji w Internecie

    Możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty (maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych – 10 000 euro, maksymalny dzienny limit dla transakcji bezgotówkowych – 15 000 euro)

    Bezpłatne ubezpieczenie

    Przydatne informacje

    Co obejmuje ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta?

    Bezpłatne ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta obejmuje:

    • ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
    • ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez Ciebie z bankomatu
    • ubezpieczenie zakupionego towaru
    • ubezpieczenie mienia

    Ten pakiet dodajemy do Twojej karty automatycznie. Chroni Twoją kartę, Twoją gotówkę i Twoje wydatki.

    Sprawdź zakres ubezpieczenia:

    Czy mogę korzystać z wpłatomatów?

    Usługa wpłat we wpłatomatach nie jest dostępna.

    Jak zastrzec skradzioną lub zgubioną kartę?

    Jeśli zgubisz kartę lub podejrzewasz jej kradzież, zastrzeż ją jak najszybciej. Możesz to zrobić na kilka sposobów:

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.

    Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec. Nie ryzykuj, że ktoś nieuprawniony skorzysta z Twojej tożsamości i np. weźmie pożyczkę, którą Ty później będziesz musiał spłacić. Dokumenty również możesz zastrzec w naszym Banku. Dowiedz się więcej.

    Jak skorzystać z ubezpieczenia Pakiet Bezpieczna Karta?

    Możesz ubiegać się o odszkodowanie z ubezpieczenia Pakiet Bezpieczna Karta kiedy:

    • ktoś nieuprawniony użył Twojej karty zanim zdążyłeś ją zastrzec
    • padłeś ofiarą phishingu lub skimmingu – albo innych działań cyberprzestępców
    • ukradziono Ci gotówkę, którą pobrałeś z bankomatu
    • ukradziono Ci wartościowe przedmioty, które kupiłeś za pomocą karty w ciągu ostatnich 30 dni

    Zobacz jak zgłosić szkodę: Formularz zgłoszenia szkody

    Jakie są koszty przewalutowania transakcji zagranicznych?

    Gdy dokonasz wypłaty gotówki lub płatności w punktach sprzedaży w dowolnej walucie unijnej innej niż waluta Twojego rachunku, otrzymasz wiadomość SMS z naszego banku. Poinformujemy Cię w niej o łącznych opłatach za przeliczenie waluty, wyrażonych jako wartość procentową naszej marży w stosunku do najbardziej aktualnego referencyjnego kursu wymiany euro ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny. Powyższą wiadomość będziemy wysyłać dla każdej waluty unijnej raz w miesiącu, po dokonaniu przez Ciebie pierwszej transakcji w danej walucie.

    Cookies

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

    SPRAWDŹ jak aktywować dostęp do kanału Tele

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ

    Znajdziesz nas też tutaj
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 81, 00 - 844 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, o kapitale zakładowym w wysokości 455 625 241,00 zł w całości wpłaconym.