Skip to main content
  • Karta Visa Business

    Karta Visa Business

    Nieograniczony dostęp do środków na firmowym koncie

    Ogranicz gotówkę w swojej firmie! Przekaż pracownikom karty debetowe i zyskaj stałą kontrolę nad ich wydatkami, również podczas podróży służbowych.

    Do Twojego konta firmowego możemy wydać dowolną liczbę kart.

    Limity transakcyjne możesz ustawić samodzielnie, w zależności od potrzeb. Maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych wynosi 30 000 zł, a dla transakcji bezgotówkowych – 50 000 zł.

    Aby dokonać płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł, wystarczy zbliżyć kartę do czytnika.

    Do Twojej karty Visa Business oferujemy bezpłatne ubezpieczenie, które chroni Twoją firmową kartę, gotówkę i wydatki.

    Dlaczego warto?

    Łatwa kontrola wydatków pracowników - dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej

    Eliminacja zaliczek dla pracowników

    Stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku 

    Łatwy dostęp do gotówki dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS

    Szybkość – środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek

    Możliwość dokonywania transakcji w Internecie

    Przydatne informacje

    Co obejmuje ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta?

    Bezpłatne ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta obejmuje:

    • ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
    • ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez Ciebie z bankomatu
    • ubezpieczenie zakupionego towaru
    • ubezpieczenie mienia

    Ten pakiet dodajemy do Twojej karty automatycznie. Chroni Twoją kartę, Twoją gotówkę i Twoje wydatki.

    Sprawdź zakres ubezpieczenia:

    Czy mogę korzystać z wpłatomatów?

    Usługa wpłat we wpłatomatach jest dostępna dla klientów firmowych posiadających karty debetowe do firmowego rachunku bieżącego rozliczanego w PLN prowadzonego w naszym Banku.

    Listę bankomatów z funkcjonalnością wpłat gotówki kartą debetową znajdziesz tu: Placówki i bankomaty

    Czy muszę wiedzieć o wpłatomatach?

    Jak korzystać z bankomatów z funkcjonalnością wpłat gotówki - wpłatomatów?
    Ułóż banknoty równo i wyprostuj ewentualne zagięcia. Nie jest konieczne układanie banknotów nominałami - urządzenie rozpozna, ile i jakie banknoty wpłacasz. Nie spinaj banknotów np. gumką, spinaczem oraz upewnij się, że między banknotami nie ma żadnych przedmiotów, np. monet.

    Krok 1 - Włóż kartę do wpłatomatu. Zgodnie z informacją na ekranie potwierdź numer karty lub konta. Wpisz wartość wpłaty.
    Krok 2 - Wsuń banknoty do wpłatomatu. Jednorazowo włóż tyle banknotów na ile pozwala urządzenie (komunikat na ekranie). Jeśli chcesz wpłacić więcej, podziel je na kilka partii. Urządzenie wykryje banknoty, wciągnie je do środka i zamknie przesłonę. Zwróci banknoty uszkodzone lub nierozpoznane.
    Krok 3 - Zatwierdź transakcję. Na ekranie wpłatomatu otrzymasz informacje o liczbie i nominale przyjętych banknotów. Po zakończeniu operacji wpłatomat wydrukuje potwierdzenie transakcji. Zachowaj je jako dowód wpłaty.

    Kiedy wpłacona kartą gotówka znajdzie się na koncie?
    Od razu po wpłacie, to jest po zakończeniu transakcji.
    Wpłaty w niedzielę, święta i dni wolne od pracy również będą dostępne dla Ciebie tak jak wpłaty dokonywane w dni robocze.

    Jakie kwoty mogę wpłacić we wpłatomacie?
    Wpłatomaty nie obsługują bilonu – co oznacza, że za ich pośrednictwem można wpłacać tylko banknoty (emitowane przez NBP): 10 zł , 20 zł, 50 zł, 100 zł, 200 zł, 500 zł.
    Minimalna kwota to 10 zł a maksymalna kwota zależy jedynie od funkcjonalność urządzenia. Zostaniesz o niej poinformowany komunikatem na ekranie urządzenia – czyli jaką maksymalnie kwotę możesz jednorazowo włożyć do urządzenia. Jeśli potrzebujesz wpłacić więcej, powinieneś podzielić wpłacaną kwotę na kilka partii.

    Jaka jest maksymalna liczba wpłat w ciągu dnia?
    Liczba wpłat gotówki kartą we wpłatomatach nie jest limitowana. Masz więc nieograniczoną liczbę wpłat.

    Czy banknoty muszę przed wpłatą ułożyć nominałami?
    Urządzenie sprawdza każdy banknot z osobna, rozpoznaje banknot i zlicza. NIe musisz więc układać wpłacanych banknotów według nominałów.

    Dlaczego banknoty muszą być ułożone równo?
    Jeżeli banknoty będą pozaginanych albo nierówno ułożone, urządzenie może ich nie przyjąć albo nawet się uszkodzić. Wówczas ani Ty, ani nikt inny nie będziecie mogli korzystać z niego, przez pewien czas.

    Jak zastrzec skradzioną lub zgubioną kartę?

    Jeśli zgubisz kartę lub podejrzewasz jej kradzież, zastrzeż ją jak najszybciej. Możesz to zrobić na kilka sposobów:

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.

    Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec. Nie ryzykuj, że ktoś nieuprawniony skorzysta z Twojej tożsamości i np. weźmie pożyczkę, którą Ty później będziesz musiał spłacić. Dokumenty również możesz zastrzec w naszym Banku. Dowiedz się więcej.

    Jak skorzystać z ubezpieczenia Pakiet Bezpieczna Karta?

    Możesz ubiegać się o odszkodowanie z ubezpieczenia Pakiet Bezpieczna Karta kiedy:

    • ktoś nieuprawniony użył Twojej karty zanim zdążyłeś ją zastrzec
    • padłeś ofiarą phishingu lub skimmingu – albo innych działań cyberprzestępców
    • ukradziono Ci gotówkę, którą pobrałeś z bankomatu
    • ukradziono Ci wartościowe przedmioty, które kupiłeś za pomocą karty w ciągu ostatnich 30 dni

    Zobacz jak zgłosić szkodę: Formularz zgłoszenia szkody

    Jakie są koszty przewalutowania transakcji zagranicznych?

    Gdy dokonasz wypłaty gotówki lub płatności w punktach sprzedaży w dowolnej walucie unijnej innej niż waluta Twojego rachunku, otrzymasz wiadomość SMS z naszego banku. Poinformujemy Cię w niej o łącznych opłatach za przeliczenie waluty, wyrażonych jako wartość procentową naszej marży w stosunku do najbardziej aktualnego referencyjnego kursu wymiany euro ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny. Powyższą wiadomość będziemy wysyłać dla każdej waluty unijnej raz w miesiącu, po dokonaniu przez Ciebie pierwszej transakcji w danej walucie.

    Cookies

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

    SPRAWDŹ jak aktywować dostęp do kanału Tele

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ

    Znajdziesz nas też tutaj
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 81, 00 - 844 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, o kapitale zakładowym w wysokości 455 625 241,00 zł w całości wpłaconym.